خريد عمده دمنوش سحر خريد عمده دمنوش سحر .

خريد عمده دمنوش سحر

قهوه گانودرما براي لك و پيس/09109483228

علل لك و پيس
در حال حاضر دليل اصلي پيسي ناشناخته است. اما نظريه هاي متفاوتي مطرح شده اند. يك نظريه اين است كه افراد پادتنهايي توليد مي‌كنند كه ملانوسيت‌هاي بدن ( سلول‌هايي كه در پوست رنگدانه توليد مي‌كنند .) خودشان را تخريب مي‌كنند. نظريه ديگري هم وجود دارد وآن اين است كه طي يك رخداد منفرد از قبيل فشار روحي ،استرس عاطفي يا آفتاب سوختگي موجب بروز پيسي مي شود . اما از نظر علمي ثابت نشده‌است.

علائم بيماري پيسي
علامت بارز پيسي به وجود آمدن لكه هاي كوچك و گاهي بزرگ سفيد روي پوست است . و پزشك در معاينه باليني متوجه وجود اين بيماري در فرد مي شود. حتي خود شخص نيز با ديدن اين لك ها مي تواند متوجه وجود بيماري ويتيليگو شود. بيماري لك و پيس اغلب با از دست دادن سريع رنگدانه در يك ناحيه آغاز مي‌شود . و معمولا به مدت طولاني بدون تغيير باقي مي‌ماند. در مراحل بعد از دست دادن رنگدانه ممكن است مجدد آغاز شود و دوباره متوقف شود. چرخه از دست رفتن رنگدانه و ثبات ممكن است به طور نامحدود ادامه داشته باشد.

آيا پيسي نياز به درمان دارد ؟
پيسي (ويتيليگو – برص ـ لك و پيس) نه مسري است و نه كشنده. بنابراين بيماري اي نيست كه سلامت جسمي فرد مبتلا را به خطر بياندازد . اما به لحاظ اجتماعي و مراودات روزانه و همچنين مشكلاتي كه از نظر زيبايي براي افراد ايجاد مي كند ، بهتر است درمان شود. قبل از اينكه به نقش گانودرما در درمان ويتيليگو اشاره كنيم . لازم است توجه داشت كه براي بهبودي كامل بيماري هاي خود ايمني از جمله پيسي بايد فشار هاي عصبي و استرس را كنترل كرد . چرا كه تنشهاي عصبي ، استرس و اضطراب ميتوانند بيماري را تشديد كرده و دوره هاي درماني را بي اثر كنند.

درمان پيسي با گانودرما
گانودرما حاوي حدود ۴۲۲ تركيبات فعال زيستي مختلف است. كه هر يك خواص منحصر به فرد و ارزشمندي دارد و ميتواند در كنترل و درمان پيسي بسيار موثر باشد .
گانودرما با خاصيت آداپتوژن سازي ،موجب تعادل در بدن ميشود . در نتيجه حملات ناشي از سيستم ايمني بدن كه در بيماري پيسي با حمله به سلولهاي توليد رنگدانه در پوست رخ ميدهد تا حد بسيار زيادي كنترل مي شود . و به مرور زمان كاهش پيدا مي كند و همچنين با تنظيم ترشح سايتو كاين ها كه واكنشهاي التهابي را در بدن كنترل ميكنند، باعث كاهش التهاب سيستماتيك بدن و كنترل بيشتر سيستم ايمني مي شود.

همچنين گانودرما به دليل دارا بودن مقادير بسيار زياد آنتي اكسيدان باعث بازسازي و ترميم سلولها، بافتها و اعضاي بدن مي شود . در نتيجه بافتهاي پوستي آسيب ديده در اثر بيماري پيسي با ادامه ي مصرف گانودرما بازسازي و ترميم شده و به مرور زمان باعث بهبود بافتهاي پوستي ميشود.
همچنين با كاهش استرس و افزايش نشاط موجب كاهش قابل توجه فشارهاي عصبي ميشود كه اين موضوع به مقدار بسيار زيادي مانع از ايجاد حملات بعدي در بيمار و پيشگيري محسوس بيماري پيسي مي شود.

نحوه مصرف گانودرما براي درمان پيسي :
براي درمان پيسي ، مصرف هم به شكل خوراكي و هم به شكل ماسك بايد صورت پذيرد .

 

نكات مراقبتي و رژيم غذايي ويتيليگو در فصل تابستان
از مصرف ذرت(بلال) و مشتقاتش پرهيز كنيد. بخصوص اگر با عارضه كوپنر يا پيشرفت مواجه هستيد.
بعد از صرف بستني و بعد از استحمام يا شنا و ورزش و نيز با شكم خالي از نوشيدن آب يخ پرهيز كنيد.
در هنگام خروج از منزل حتما از ضد آفتاب مناسب با عيار حفاظتي بالا براي محل هاي مبتلا در معرض تابش نور آفتاب استفاده كنيد.
از مصرف غذاهاي ديرهضم و سنگين و از پرخوري پرهيز كنيد.(بخصوص شب)
ناشتا يك يا دو عدد سيب ميل كنيد. نيم ساعت بعد آز آن ميتوانيد صبحانه ميل كنيد.(چاي شيرين ممنوع)
خورشت كرفس و ماش، بوراني اسفناج، خربزه، طالبي، آب هويج، قارچ مصرفش در اين فصل براي مبتلايان سودمند هست.
منبع :انجمن ويتيليگو ايران،بخش دستورات عمومي، برگرفته از طب سنتي – لك و پيس

 

 

قهوه گانودرما براي لك و پيس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۸:۱۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

طريقه مصرف قهوه سوپريم دكتر بيز/09109483228

قهوه سوپريم دكتر بيز خواص درماني بسياري دارد ولي براي لاغري معجزه ميكند! در اين مقاله قصد داريم در مورد طريقه مصرف قهوه فوري سوپريم براي لاغري و كمي بيشتر صحبت كنيم! نحوه استفاده قهوه فوري سوپريم بسيار مهم است كه در اين مقاله توضيح داده ايم. و يك نكته مهم ديگر اين است كه ايا قهوه سوپريم لاغر ميكند؟ پاسخ شما به صورت كامل در اين مقاله نوشته ايم.

به همين دليل كمپاني بزرگ دكتر بيز با تركيب كردن قارچ گانودرما لوسيدم، خرنوب، جنسينگ و قهوه عربيكا توانسته است قهوه سوپريم گانودرما توليد و عرضه كند.

براي خريد قهوه سوپريم دكتر بيز و پشتيباني انلاين اينجا كليك كنيد.

اگر تصميم داريد يك رژيم غذايي مناسب داشته باشيد و در كم ترين زمان وزنتان را كاهش دهيد ،بهتر است اين مقاله را بخوانيد .ما سعي خواهيم كرد ضمن ذكر خواص دارويي و درماني محصولات قهوه و يا قارچ طريق مصرف قهوه فوري سوپريم براي لاغري را بيان كنيم.

قهوه گانودرما دكتر بيز براي لاغري و تنها قهوه دكتر بيز لاغري فقط قهوه سوپريم ميباشد كه بعضي از افراد به اشتباه قهوه موكا دكتر بيز را براي لاغري استفاده ميكنند و اين اشتباه است!

 

طريقه مصرف قهوه فوري سوپريم دكتر بيز :
با اضافه نمودن بسته حاوي محصول به آب جوش طعم هاي مختلف را تجربه كنيد.

اطلاعاتي در مورد قهوه سوپريم گانودرما :

ميزان مصرف: 1 پيمانه (21g)
تعداد در هر پك : 20 ساشه
كالري براي هر بار مصرف: 100 كالري
ارزش روزانه به درصد :
چربي : 2.5g معادل 4%
چربي اشباع شده: 2.5g معادل 13%
چربي ترانس: 0g معادل 0درصد
كلسترول: 0mg معادل 0درصد
سديم: 20mgمعادل 1%
كربوهيدرات: 17g معادل 6%
فيبر: 2g معادل 8%
شكر: 12g
پروتئين: 1g
ويتامين: A 0%
ويتامين: C 0%
كلسيم: 2%
آهن: 2%
*درصد ارزش روزانه براساس رژيم 2000 كالري است. ارزش روزانه شما بسته به كالري موردنيازتان كمتر يا بيشتر خواهد بود.

تركيبات:
پودر قهوه، جينسينگ، پودر ريشي (گانودرما لوسيدم)، پودر خرنوب، شكر، خامه اي كننده غير لبني(شربت گلوكز

جامد، روغن گياهي،سديم كازئينات (مشتق شير))، دي پتاسيم فسفات، پنتاسديم تي فسفات، دي اكسيد سيليكون

موارد منع مصرف قهوه فوري كافه سوپريم :
– براي زنان باردار و كساني كه پيوند اعضا داشته اند ممنوع مي باشد.

-براي زنان شيرده با مشورت پزشك مصرف شود.

-براي افرادي كه آسپرين بزرگسال استفاده ميكنند ممنوع ميباشد.

-براي افرادي كه فشار خون بالا و مشكلات قلبي دارند ممنوع است.

 

طريقه مصرف قهوه قارچ گانودرما دكتر بيزطريقه مصرف قهوه قارچ گانودرما دكتر بيزنوشيدني قهوه ي گانودرما يكي از خوراكي هاي مفيد براي لاغري و تقويت بدن مي باشد. در اين ميان نوشيدني قهوه ي گانودرما محصول دكتر بيز كيفيت بسيار بالايي دارد.
آموزش مصرف نوشيدني قهوه ي گانودرما
 
امروزه روش هاي زيادي به منظور كاهش وزن و لاغري مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از روش هاي معتبر استفاده از قهوه ي گانودرما مي باشد. در ادامه ي اين مقاله نحوه مصرف قهوه فوري گانودرما وو خواص آن را بيان مي كنيم.
 نوشيدني قهوه ي گانودرماگانودرما يكي از قارچ هاي بسيار معروف و مفيد براي بدن مي باشد كه براي درمان بسياري از بيماري ها و همچنين تقويت بدن مورد استفاده قرار مي گيرد. نوشيدني قهوه ي گانودرما تركيبي از پودر قارچ گانودرما، شكر، مكمل قهوه و… مي باشد كه به نسبت خاص تركيب شده و به صورت ساشه هاي فوري ارائه مي شود. طريقه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز بسيار راحت مي باشد و كافيست تا يك ساشه از آن را در آب جوش حل كنيد و مصرف كنيد. مصرف روزانه نوشيدني حاوي گانودرما به شما كمك مي كند تا املاح و مواد معدني بسيار مهم موجود در اين قارچ به بدن شما تزريق شود و از مزاياي آن بهره مند شويد.
 
مزاياي استفاده از نوشيدني قهوه ي گانودرمااز آنجا كه طريقه مصرف پودر قهوه گانودرما بسيار آسان مي باش، افراد مي توانند روزانه اين نوشيدني مفيد را براي خود و خانواده شان آماده كنند. از مزاياي بسيار خوب نوشيدني قهوه ي گانودرما مي توان به رفع خستگي، تقويت حافظه، تقويت عروق قلبي، كمك به آرامش اعصاب، كاهش كلسترول خون، كمك به تامين املاح مورد نياز بدن، پيشگيري از سرطان، پيشگيري از ديابت، درمان فشار خون بالا،افزايش انرژي، كاهش التهاب و استرس، رفع آلزايمر و … مي باشد. همانطور كه مشاهده مي كنيد، مصرف اين نوشيدني باعث مي شود تا بسياري از مشكلاتي كه در طي روز با آنها دست و پنجه نرم مي كنيم و آرامش را از ما مي گيرند برطرف شوند. در ادامه مي خواهيم  طريقه و مقدار مصرف قهوه ي گانودرما در روز را به شما آموزش دهيم.
 
روش مصرف قهوه لاغري گانودرماطريقه مصرف قهوه قارچ گانودرما بسيار آسان مي باشد و براي تهيه نوشيدني قهوه ي گانودرما فقط كافيست يك عدد يا يك ساشه از قهوه ي گانودرما را در يك فنجان آب جوش كامل حل كنيد و سپس ميل كنيد. اين قهوه عوارضي ندارد و استفاده ي روزمره ي آن باعث نشاط و شادابي و البته كمك به كاهش چربي خون و لاغري مي شود. اگر قهوه ي گانودرما را قبل از غذا مصرف كنيد باعث كاهش اشتها مي شود و در نهايت مصرف آن در طول روز كمك مي كند تا متابوليسم بدن بالا باشد و چربي هاي انباشته شده در بدن شكسته و در نهايت علاوه بر كمك به كاهش وزن و كاهش چربي خون، باعث تامين انرژي بدن در طول روز شود، همين امر باعث مي شود تا شما احساس كسلي و خستگي نداشته باشيد و براي دريافت انرژي سمت خوراكي هاي شيرين و مضر نرويد.براي اين كه بتوانيد از مزاياي بالاي نوشيدني قهوه ي گانودرما بهره مند شويد بايد يك برنامه روزانه براي مصرف آن در نظر بگيريد.
 
مقدار مصرف قهوه گانودرما در روزنوشيدني قهوه ي گانودرما عارضه خاصي ندارد و مصرف آن باعث مشكل خاصي نمي شود. اما بايد در مصرف آن اصول تغذيه را رعايت كنيد. براي اين كه مقدار و طريقه ي مصرف قهوه ي گانودرما را در طول روز براي خود مشخص كنيد، بهتر است هدف خود را از مصرف آن مشخص كنيد. به طور مثال براي كساني كه مي خواهند از خواص نوشيدني قهوه ي گانودرما بهره مند شوند مصرف روزانه يك فنجان از اين قهوه در نوبت صبح يا عصر كافي است. اما اگر به عنوان دارويي براي كاهش وزن از آن استفاده مي كنيد، بهتر است نيم ساعت قبل از وعده غذايي و همچنين دو ساعت پس از آن از اين قهوه استفاده كنيد، در چنين شرايطي چون دفعات مصرف بالا مي رود مي توانيد از حجم قهوه خود بكاهيد و در هر نوبت نصف فنجان مصرف كنيد. مصرف قهوه قبل از وعده اصلي غذا باعث مي شود تا اشتها تا مقدار زيادي كور شود و بيشتر از حد نرمال غذا مصرف نكنيد.
اميدوارم مطالب مقاله ي طريقه ي مصرف قهوه گانودرما براي شما مفيد واقع شده باشد.

 

طريقه مصرف قهوه سوپريم دكتر بيز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۳۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپريم/09109483228

قهوه سوپريم دكتر بيز خواص درماني بسياري دارد ولي براي لاغري معجزه ميكند! در اين مقاله قصد داريم در مورد طريقه مصرف قهوه فوري سوپريم براي لاغري و كمي بيشتر صحبت كنيم! نحوه استفاده قهوه فوري سوپريم بسيار مهم است كه در اين مقاله توضيح داده ايم. و يك نكته مهم ديگر اين است كه ايا قهوه سوپريم لاغر ميكند؟ پاسخ شما به صورت كامل در اين مقاله نوشته ايم.

به همين دليل كمپاني بزرگ دكتر بيز با تركيب كردن قارچ گانودرما لوسيدم، خرنوب، جنسينگ و قهوه عربيكا توانسته است قهوه سوپريم گانودرما توليد و عرضه كند.

براي خريد قهوه سوپريم دكتر بيز و پشتيباني انلاين اينجا كليك كنيد.

اگر تصميم داريد يك رژيم غذايي مناسب داشته باشيد و در كم ترين زمان وزنتان را كاهش دهيد ،بهتر است اين مقاله را بخوانيد .ما سعي خواهيم كرد ضمن ذكر خواص دارويي و درماني محصولات قهوه و يا قارچ طريق مصرف قهوه فوري سوپريم براي لاغري را بيان كنيم.

قهوه گانودرما دكتر بيز براي لاغري و تنها قهوه دكتر بيز لاغري فقط قهوه سوپريم ميباشد كه بعضي از افراد به اشتباه قهوه موكا دكتر بيز را براي لاغري استفاده ميكنند و اين اشتباه است!

قهوه سوپريم گانودرما
قهوه سوپريم گانودرما
۳۹۸,۰۰۰ تومان

افزودن به سبد خريد
در اين مقاله با گانودرما بيز همراه باشيد.

طريقه مصرف قهوه فوري سوپريم براي لاغري
طريقه مصرف قهوه فوري سوپريم دكتر بيز براي لاغري

فيلم نحوه مصرف قهوه سوپريم گانودرما براي لاغري
قارچ گانودرما نوعي قارچ ريشي است. كه طعم تلخي دارد و براي سال هاي زيادي است كه در طب سنتي چين استفاده مي شود.

ارزش غذايي بسياري دارد اما دوز مصرف مناسب قارچ يا قهوه گانودرما بستگي به سن و شكل قارچ و سلامتي اندام شما دارد .اما بهتر است بدانيد قهوه فوري سوپريم گانودرما با دوز هاي مشخص و طبق استاندارد هاي جهاني اندازه گيري و بسته بندي شده است.

يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد
دمنوش لاغري دكتر بيز از چي تشكيل شده
طريقه مصرف قهوه دكتر بيز براي لاغري بسيار مهم است!

براي نحوه مصرف قهوه سوپريم براي لاغري فقط كافي است ان را با ابجوش تركيب و به خوبي هم بزنيد و ميل كنيد.

حتي ميتوانيد ان را با شير و يا موكا ميل كنيد .نتيجه فوق العاده را خواهيد ديد. با كمترين زمان و هزينه ميتوانيد به وزن ايده ال خود برسيد.

خوشبختانه طعم دلنشين ان باعث مي شود إحساس خستگي و اضطراب از بدن و ذهن شما دور شود.

براي طريقه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز در زمان ناهار بهتر است از غذاهاي پر چرب و شور دوري كنيد.

جاي نگراني نيست با خوردن اين نوشيدني مطبوع اشتهاي خود را از دست خواهيد داد و احساس سيري كاذبي مي كنيد.

خريد قهوه سوپريم گانودرما
كه اين خبر حيرت انگيزي براي افراد شكم پرست مي باشد. يكي از بهترين راهكار ها براي كاهش وزن استفاده از قهوه فوري سوپريم گانودرما براي لاغري ميباشد .اين قهوه به طور چشمگير و عجيبي سوخت و‌ساز بدن را افزايش ميدهد و كالري بيشتري از بدن شما دفع مي كند.

عوارض بسياري كم و يا حتي ناچيزي دارد. با مصرف اين قهوه افزايش متابوليسم بدن را شاهد خواهيم بود كه باعث كاهش وزن در بدن مي شود . خواص بي نظير اين قهوه براي بسياري از اقشار جامعه اشنا مي باشد.

اين قهوه مقاومت بدن نسبت به انسولين را كاهش مي دهد و يك اثر ضد التهاب قوي است.

اگر قهوه سوپريم گانودرما را براي لاغري تهيه كرده ايد، طريقه مصرف قهوه گانودرما براي لاغري را حتما بايد توجه داشته باشيد.

كاهش وزن از خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

از مهم ترين خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز مي شود به كاهش وزن و لاغري تدريجي اشاره كرد كه دغدغه هاي گروه هاي سني مختلف مي باشد. از آنجا كه چاقي و اضافه وزن عامل ابتلا به بيماري هاي مختلف شناخته مي شود افراد به روش هاي مختلف در پي كاهش وزن هستند. با مصرف منظم قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز مي توان بدون مواجه با عوارض خاص به كاهش وزن و تناسب اندام رسيد. عملكرد قهوه گانودرما سوپريم دكتر بيز در جهت كاهش وزن شامل كاهش اشتها و افزايش سوخت و ساز بدن مي شود. با توجه به خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز در كاهش وزن مصرف اين قهوه مفيد در كنار رعايت رژيم غذايي و ورزش توصيه مي گردد.

ديگر خواص قهوه گانودرما با جينسينگ
همان طور كه گفته شد يكي از تركيبات اصلي قهوه سوپريم گانودرما گياه جينسينگ است كه خواص درماني فراواني دارد. جينسينگ كه طعمي تند به قهوه سوپريم گانودرما مي دهد حاوي مواد مغذي از جمله فيتوكميكال ها مي باشد. از بين خواص قارچ گانودرما با جينسينگ مي توان به بهبود عملكرد حافظه و كمك به تمركز ذهني اشاره كرد. از طرف ديگر وجود تركيبات ريشه گياه جينسينگ در قهوه سوپريم گانودرما به بهبود اختلالات جنسي كمك مي كند. وجود جينسينگ در اين قهوه سبب افزايش قدرت جسمي شده و از اين رو مصرف قهوه سوپريم گانودرما به ورزشكاران توصيه مي شود.

 

بهبود بيماري هاي تنفسي و سم زدايي
از ديگر خواص قهوه فوري سوپريم همراه با پودر قارچ گانودرما مي شود به بهبود بيماري هاي تنفسي اشاره كرد. مصرف منظم قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز به كاهش استرس و اضطراب كمك نموده و از اين رو مصرف آن به افرادي كه درگير بيماري تنگي نفس، برونشيت و آسم هستند توصيه مي شود.

سم زدايي و پاكسازي بدن از ديگر فوايد و خواص قهوه گانودرما سوپريم محسوب مي شود. از آنجا كه نوشيدن منظم قهوه سوپريم گانودرما به رفع سموم بدن كمك مي كند در بهبود عملكرد كبد كه وظيفه آن سم زدايي بدن است موثر خواهد بود.

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپريم

در كنار اطلاع از خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز بايد در مورد نحوه صحيح مصرف اين نوشيدني مفيد و خوش طعم نيز آگاهي هاي لازم را به دست آورد. دم كردن يك بسته يا تي بگ قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز در يك فنجان آب جوش به مدت چند دقيقه بهترين راه مصرف اين نوشيدني داغ مي باشد. همچنين مي توان اين قهوه خوش طعم را پس از سرد شدن با يخ سرو نمود.

بهترين زمان مصرف قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز براي كاهش وزن مصرف اين نوشيدني قبل از وعده هاي غذايي مي باشد. از نكاتي كه در نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپريم براي لاغري بايد مد نظر قرار داد مصرف منظم و روزانه اين قهوه مي باشد. در كنار آشنايي از خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز و نحوه مصرف آن بايد از مصرف افراطي اين نوشيدني اجتناب نمود.

 

 

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپريم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۴۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه موكا صبح مصرف كنيم بهتره يا شب؟/09109483228

قهوه موكا صبح مصرف كنيم بهتره يا شب؟
قطعا صبح! و به صورت ناشتا تاثير خيلي بيشتري دارد گانودرما مخصوصا براي لاغري.

افرادي كه قهوه موكا گانودرما را براي لاغري مصرف ميكنند صد در صد بايد هر روز صبح ناشتا قهوه موكا بخورند.

من ناشتا نميتونم قهوه بخورم كافئين داره معده درد ميگيرم!
قهوه موكا گانودرما به دليل تركيبات لذيذ و خوش طعم ميتواند به عنوان يك صبحانه براي شما باشد! قهوه موكا گانودرما بسيار لذيذ و خوش طعم است و اصلا تلخ نيست!!

پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را ب

قهوه موكا صبح مصرف كنيم بهتره يا شب؟
قطعا صبح! و به صورت ناشتا تاثير خيلي بيشتري دارد گانودرما مخصوصا براي لاغري.

افرادي كه قهوه موكا گانودرما را براي لاغري مصرف ميكنند صد در صد بايد هر روز صبح ناشتا قهوه موكا بخورند.

من ناشتا نميتونم قهوه بخورم كافئين داره معده درد ميگيرم!
قهوه موكا گانودرما به دليل تركيبات لذيذ و خوش طعم ميتواند به عنوان يك صبحانه براي شما باشد! قهوه موكا گانودرما بسيار لذيذ و خوش طعم است و اصلا تلخ نيست!!

پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد: گانودرما و لاغري

توجه داشته باشيد كه قهوه سوپريم دكتر بيز تلخ است ولي قهوه موكا گانودرما اصلا تلخ نيست مخصوص كساني كه نميتوانند قهوه تلخ ميل كند است.

قهوه موكا گانودرما رو با چي بخورم؟
قهوه موكا گانودرما را بهتر است با چيز ديگري نخوريد! بهتر است نيم ساعت قبل و بعد قهوه موكا گانودرما هيچ چيزي جز اب نخوريد.

خوانيد: گانودرما و لاغري

توجه داشته باشيد كه قهوه سوپريم دكتر بيز تلخ است ولي قهوه موكا گانودرما اصلا تلخ نيست مخصوص كساني كه نميتوانند قهوه تلخ ميل كند است.

قهوه موكا گانودرما رو با چي بخورم؟
قهوه موكا گانودرما را بهتر است با چيز ديگري نخوريد! بهتر است نيم ساعت قبل و بعد قهوه موكا گانودرما هيچ چيزي جز اب نخوريد.

 

گانودرما بر روي كنده درخت يا بسترهاي متشكل از براده هاي چوب رشد مي كند. گانودرماي خشك شده كاملاً سخت مي باشد و مولكول­ هاي دارويي در ميان كيتين غير قابل هضم قرار دارند. در نتيجه براي توليد دمنوش گانودرما، به دم كردن قارچ به مدت طولاني (طولاني‌تر از زمان مورد نياز براي دم كردن چاي هاي سنتي) نياز مي باشد، تا مولكولهاي دارويي آزاد شده و به درون آب وارد شوند.

 

نحوه مصرف گانودرما

 

خواص دارويي گانودرما چيست؟
خواص دارويي قارچ گانودرما با قدمت ۴۰۰۰ سال به نام قارچ جاودانگي به شرح زير مي باشد:

كمك به درمان بيماري هاي خودايمني
ايمني و دفاعي بدن
ضد فشار خون
افزايش انرژي بدن
سندروم خستگي مزمن
كنترل بي خوابي و بهبود كيفي خواب
بهبود و تقويت سلامت قلب و عروق
بهبود عملكرد ريه و دستگاه تنفسي
كمك به بهبود و سلامتي كبد
كاهش قند خون
روش هاي مصرف گانودرما چيست؟
در زمان مصرف گانودرما براي دم كردن گانودرما، نياز به آب و قارچ خشك و يا پودر شده مي باشد. براي استخراج مولكول­هاي دارويي گانودرماي پودر شده بهتر است. هرگز از لوازم خانگي براي پودر كردن استفاده نكنيد، چون به احتمال زياد تيغه دستگاه خواهد شكست.

ميزان مصرف گانودرما، استاندارد توصيه شده گانودرما روزانه بين ۳ تا ۵ گرم است، هرچند مصرف تا ۱۵ گرم نيز براي بيماري‌هاي جدي تجويز شده است. ۳ گرم قارچ حدودا معادل يك قاشق غذاخوري سرپر است. به منظور استخراج كامل مولكولهاي دارويي، پودر قارچ را درون آب در حال جوش بريزيد و بگذاريد، تا ۲ ساعت دم بكشد و پس از صاف كردن دمنوش را صرف كنيد. فرآيند دم كردن را تا جايي كه نوشيدني بدون رنگ و مزه شود مي توانيد ادامه دهيد.

 

دم نوش گانودرما

 

با توجه به مزه تلخ اين نوشيدني مي توانيد تركيبات گياهي ديگر مانند زنجبيل يا چاي سبز به دمنوش اضافه كنيد يا با عسل نوشيدني را صرف كنيد.

واكنش هاي آلرژيك از جمله دل درد بسيار نادر است، اما ممكن است رخ دهد. براي مصرف بار اول توصيه مي­شود مقدار كمي از قارچ را مصرف كنيد تا از واكنش­هاي شديد پرهيز شود.

دمنوش را تا چند روز مي توانيد در يخچال نگه داري كنيد. بنابراين مي توانيد جهت صرفه جويي در وقت، مقادير زياد آن را يك جا دم كرده و در يخچال نگه داري نماييد.

 

در زمان مصرف گانودرما به چه نكاتي توجه كنيم؟

بهتر است براي كساني كه مشكل معده ندارند گانودرما نيم ساعت قبل از صبحانه مصرف شود اين امر جذب بدن را تضمين مي كند.
افراد در طول دوره مصرف گانودرما از ميزان فعاليت هاي بدني خود تا حد ممكن بكاهند (باشگاه ورزشي و كار فيزيكي).
گانودرماي خالص هميشه بايد با معده خالي و مكمل درماني آن با غذا مصرف شود.
بدليل خاصيت رقيق كنندگي خون و كاهش فشار خون، در صورت مصرف آسپرين يا هر رقيق كننده و كاهش دهنده فشار، مصرف آن *** كم كم قطع شود.
هرگز دز بالايي از گانودرما را شروع به مصرف نكنيد، ميزان مصرف روزانه آن بايد كم كم افزايش يابد.
گانودرما را با آب جوش مخلوط كنيد زيرا آنزيم ها و آنتي اكسيدان هاي آن نسبت به دماي بالا بهتر و تاثيرگذارتر است.
گانودرما را پس از ولرم شدن آب مصرف كنيد.
در زمان مصرف گانودرما، مصرف سرديجات را به حداقل برسانيد.
روزي ۷ عدد زيتون مصرف كنيد.
كساني كه قند خون ندارند صبح ها ۱قاشق عسل و۷ عدد سياهدانه مصرف كنند.
لبنيات شير را با شيره يا دارچين و ماست و دوغ را با پونه و نعنا و گل محمدي مصرف كنيد.
پنير را حتما با گردو آن هم در شب مصرف كنيد.
همه چيز را به صورت متعادل مصرف كنيد.
ماهي را دارچين زده مصرف كنيد.
بعضي از ورزش­ها از جمله پياد ه روي و نرمش بعد از مصرف گانودرما حتماً انجام شود.
مصرف ويتامين c به همراه اين قارچ، جذب مواد را بهتر مي­كند.
مي توانيد گانودرما را با عسل ميل كنيد.
در دوران شيمي درماني، گانودرما مصرف نشود زيرا مواد شيمي درماني قدرت قارچ را از بين مي برد و حتماً بعد از شيمي درماني مصرف شود.

 

هر قهوه با هر طعم، خواص جداگانه داره يا نه؟ يا فقط وجود خود قارچ گانودرما داراي همه اين خواصه؟
خواص گفته شده مربوط به قارچ گانودرما ميباشد و در تمامي طعمها وجود دارد اما نكته اي كه بايد به آن توجه كرد اين است كه با قرار گرفتن گانودرما در كنار مواد مختلف مثل قهوه، كاكائو، شير، جينسينگ و … برخي از خواص آن پررنگ تر ميشود و براي هر مشكل و يا هر بيماري، كاربرد بيشتري پيدا ميكند. جهت مطالعه بيشتر: خواص گانودرما

من بعد از مصرف گانودرما احساس كردم حالم بد شده و حتي شروع به جوش زدن هم كردم، آيا اين موضوع طبيعيه؟
گانودرما به عنوان يكي از قويترين سمزداهاي طبيعي در جهان شناخته ميشه و قطعا پروسه ي سمزدايي با برون ريزي همراه هستش كه اين برون ريزي به شكلهاي مختلفي از جمله جوش، خلت، تعريق، ادرار و مدفوع (به شكل اسهال در برخي افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهاي خفيف خودش رو نشون ميده كه به هيچ وجه جاي نگراني نيست و بعد از مدتي و با تداوم مصرف اين نشانه ها از بين خواهد رفت. جهت مطالعه بيشتر: مرحله دوم تاثيرات گانودرما

آيا امكان مصرف گانودرماي خالص وجود دارد؟ يا اينكه مي بايست حتما قهوه گانودرما را مصرف كرد؟
با وجود اينكه افرادي از مصرف گانودرماي خالص به جاي فرآورده هاي گانودرما استفاده ميكنند ولي مصرف گانودرماي خالص به هيچ وجه توصيه نميشود.دليل اول اينكه مصرف گانودرما به صورت پودر شده و يا جوشانده شده در آب باعث توليد سم در بدن و آسيب رساندن به اعضاي مختلف بدن محصوصا كبد ميشود؛ دليل دوم اينكه گانودرما گونه هاي فراواني دارد كه ارزشمندترين و پر خاصيت ترين گونه ي آن، گونه ي گانودرما لوسيدوم ميباشد كه بسيار كمياب و گران قيمت بوده و در حال حاضر در ايران، كمپاني دكتر بيز اولين و تنها دارنده ي مجوز رسمي واردات و فرآوري گانودرما لوسيدوم بوده و اين گونه ي قارچ انحصارا متعلق به كمپاني دكتر بيز ميباشد و ساير برندها و قارچهاي موجود در بازار فاقد اعتبار ميباشند؛ دليل سوم اينكه بهترين حالت مصرف گانودرما، حالت فرآوري شده ي آن ميباشد كه در حال حاضر در جهان بهترين ماده ي مكمل گانودرما لوسيدوم، قهوه بوده كه علاوه بر اضافه كردن خواص جديد به آن باعث افزايش جذب و تاثيرگذاري گانودرما در بدن نيز ميشود. جهت مطالعه بيشتر: همه چيز درباره قهوه گانودرما + خريد قهوه گانودرما اصل

ميتوان قارچ گانودرما را به صورت جداگانه تهيه كرد و به صورت خانگي با قهوه تركيب كرد و نوشيد؟
قارچ گانودرما يك گياه به شدت واكنش پذير و حساس بوده و كوچكترين اشتباهي در تركيب آن با مواد ديگر نه تنها برايمان هيچ خاصيتي نخواهد داشت بلكه ميتواند منجر به وارد شدن صدمات بسيار جدي به بدن شود؛ از طرفي تركيب گانودرما با مواد مختلف نياز به داشتن دانش كامل آزمايشگاهي و آگاهي كامل از قارچ گانودرماست به همين دليل است كه امروزه فقط دو كمپاني در دنيا موفق يه توليد و فرآوري گانودرما با قهوه شده اند. جهت مطالعه بيشتر: قارچ گانودرما در ايران

آيا گانودرما باعث درمان صد در صد ميشود؟
گانودرما يك قارچ منحصر به فرد با خواص فراوان بوده كه امروزه در دنيا كاربرد بسياري در زمينه هاي مختلفي از جمله سلامتي، زيبايي، تغذيه، ورزش و … پيدا كرده است اما خوب است بدانيم كه گانودرما بيشتر از اينكه يك دارو باشد، يك مكمل بسيار ويژه و كاربردي خواهد بود كه ميتواند تاثيرات مثبت بسياري داشته باشد و بهتر است كه بگوييم گانودرما يك پيشگيري كننده ي فوق العاده است كه مانع از ابتلاي ما به خيلي از مشكلات و بيماري ها ميشود و همچنين كمك بسيار زيادي به بهبود و درمان بيماريهايي كه به آنها مبتلا هستيم ميكند. جهت مطالعه بيشتر: گانودرما چيست

گانودرما را براي چه مدتي بايد مصرف كرد؟
مدت زمان مصرف گانودرما وابسته به عواملي مثل علت مصرف گانودرما، نوع بيماري و فرد مصرف كننده ميباشد و به عنوان مثال تاثير آن بر روي بدن كسي كه ورزش ميكند و رژيم غذايي خود را هم رعايت ميكند بسيار سريعتر از كسي خواهد بود كه اين كارها را نميكند و يا علائم اثر بخشي گانودرما در فردي كه بيماري اش خفيف تر باشد زودتر خود را نشان ميدهد به نسبت كسي كه بيماري در بدنش پيشرفت كرده باشد اما به صورت كلي حداقل مدت زمان مصرف گانودرما ۴ الي ۶ ماه ميباشد كه دقيقتر آن توسط مشاورين مجرب Ganuderma.ir و پس از بررسي شرايط و وضعيت مصرف كنندگان به آنها گفته خواهد شد. جهت مطالعه بيشتر: مراحل تاثيرات گانودرما

گانودرما را به چه مقدار بايد مصرف كرد؟
ميزان مصرف گانودرما بستگي به نوع بيماري و يا دليل مصرف گانودرما دارد كه توسط مشاوران و متخصصان اين حوزه بايد مشخص شود اما مقدار مجاز مصرف گانودرما براي هر فرد به صورت روزانه ۵گرم ميباشد و با توجه به اينكه بسته هاي قهوه گانودرما دكتر بيز به صورت ساشه اي فرآوري شده اند، در هر ساشه به مقدار ۲گرم پودر قارچ گانودرما وجود دارد كه در نتيجه مصرف بيش از ۲ساشه آن در طول يك روز به هيچ وجه توصيه نميگردد. جهت مطالعه بيشتر: مراحل تاثيرات گانودرما

 

بهترين زمان خوردن قهوه گانودرما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۴:۳۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)