خريد عمده دمنوش سحر خريد عمده دمنوش سحر .

خريد عمده دمنوش سحر

نكات اصلي هنگام نحوه مصرف قهوه گانودرما/09109483228

قهوه گانودرما را چگونه مصرف كنيم
قارچ گانودرما خواص درماني بسيار متفاوتي دارد، اما نمي توان آن را به تنهايي مصرف كرد، به همين دليل شركت هاي زيادي اشكال مختلفي از اين قارچ را توليد و عرضه كرده اند كه يكي از آنها قهوه گانودرما طريقه مصرف
است. دانستن نحوه نوشيدن قهوه فوري سوپريم براي كاهش وزن براي خريداران اين قهوه بسيار مهم است. به همين دليل در اين مقاله سعي شده است خواص و فوايد دارويي و درماني استفاده از اين قارچ را بررسي كنيم و همچنين نحوه مصرف قهوه فوري سوپريم براي كاهش وزن و نكات مربوط به آن را توضيح دهيم.

 

 

 

طرز مصرف قهوه گانودرما
گانودرما قارچي است كه روي تنه درختان يا تخت هاي زونا رشد مي كند. گانودرماي خشك شده بسيار سفت است و ذرات دارويي آن در كيتين غير قابل هضم محصور شده است، بنابراين براي نحوه تهيه قهوه گانودرما بايد گانودرما را به مدت طولاني استنشاق كرد تا ذرات دارويي آن آزاد شود. گانودرما به خودي خود خوراكي نيست و بايد به روش هاي مختلف فرآوري شود. قهوه گانودرما سوپريم يكي از بهترين محصولات گانودرما است.

قهوه گانودرما نحوه مصرف
طبق استانداردهاي اعلام شده توسط كارشناسان و متخصصان، طريقه استفاده قهوه سوپريم گانودرما هر فرد مي تواند 3 تا 5 گرم گانودرما در طول روز مصرف كند. البته مقدار مصرف قهوه سوپريم گانودرما ،استفاده از 15 گرم گانودرما براي درمان برخي بيماري ها نيز توصيه مي شود. نحوه استفاده از قهوه فوري سوپريم براي كاهش وزن به اين صورت است كه مقداري از آن را بايد با آب جوش مخلوط كرده و خوب مخلوط كنيد.

 

 

 

 
 
در نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپريم به چه نكاتي بايد توجه كرد؟
با توجه به توصيه هاي طرز استفاده قهوه گانودرما، افرادي كه مشكل معده ندارند، بهتر است موارد مصرف قهوه گانودرما را براي جذب بهتر نيم ساعت قبل از صبحانه مصرف كنند.

از آنجايي كه گانودرما فشار خون را كاهش مي دهد و خون را رقيق مي كند، افرادي كه آسپرين يا ساير داروهاي رقيق كننده خون مصرف مي كنند ممكن است به مرور زمان در هنگام مصرف اين قهوه بخواهند از داروهاي رقيق كننده خون استفاده كنند. زمان را قطع كن نحوه مصرف قارچ گانودرما با قهوه براي تاثير بهتر گرم است بنابراين به خريداران قهوه سوپريم گانودرما توصيه مي شود آن را گرم بنوشند.

 

 

Ganoderma Mocha Coffee2
 
هنگام مصرف قهوه گانودرما چه غذاهايي را نبايد خورد؟
با توجه به اصول و قوانين استفاده از طريقه مصرف قهوه گانودرما، افرادي كه از اين قهوه براي درمان بيماري خود استفاده مي كنند، بهتر است از موادي مانند; به طور جدي از سويا، لبنيات، آجيل، ماهي، قند مصنوعي، گلوتن و ذرت خودداري كنيد.

 

 


 

 

 

در ادامه متني مرتبط و هرچند كوتاه از سايت گانودرما بيز براي شما آورده ايم:

 

طريقه مصرف قهوه دكتر بيز براي لاغري بسيار مهم است!

براي نحوه مصرف قهوه سوپريم براي لاغري فقط كافي است ان را با ابجوش تركيب و به خوبي هم بزنيد و ميل كنيد.

حتي ميتوانيد ان را با شير و يا موكا ميل كنيد .نتيجه فوق العاده را خواهيد ديد. با كمترين زمان و هزينه ميتوانيد به وزن ايده ال خود برسيد.

خوشبختانه طعم دلنشين ان باعث مي شود إحساس خستگي و اضطراب از بدن و ذهن شما دور شود.

براي طريقه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز در زمان ناهار بهتر است از غذاهاي پر چرب و شور دوري كنيد.

جاي نگراني نيست با خوردن اين نوشيدني مطبوع اشتهاي خود را از دست خواهيد داد و احساس سيري كاذبي مي كنيد.
 

طريقه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز
زايش متابوليسم در بدن خواهيم بود كه منجر به كاهش وزن در بدن مي شود. خواص منحصر به فرد اين قهوه براي بسياري از اقشار جامعه آشناست.

اين قهوه مقاومت بدن در برابر انسولين را كاهش مي دهد و اثر ضد التهابي قوي دارد.

نحوه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز را براي كاهش وزن دم كرده ايد، پس بايد به نحوه استفاده از قهوه گانودرما براي كاهش وزن فكر كنيد.

 

Ganoderma latte coffee1
 

عوارض جانبي جزئي و حتي جزئي زيادي دارد. با مصرف اين قهوه متوجه افزايش متابوليسم در بدن خواهيم شد كه منجر به كاهش وزن در بدن مي شود. خواص منحصر به فرد اين قهوه براي بسياري از اقشار جامعه آشناست.

اين قهوه مقاومت بدن در برابر انسولين را كاهش مي دهد و اثر ضد التهابي قوي دارد.

اگر قهوه گانودرما سوپريم را براي كاهش وزن دم كرده ايد، بايد به نحوه استفاده از قهوه گانودرما براي كاهش وزن فكر كنيد.

 

نكات اصلي هنگام نحوه مصرف قهوه گانودرما
 
Ganoderma latte coffee
نحوه مصرف قهوه فوري گانودرما
 

افرادي كه مشكل معده ندارند بايد اين قهوه را نيم ساعت قبل از هر وعده غذايي قبل از غذا و براي جذب بهتر بنوشند.

همچنين براي افرادي كه آسپرين مصرف مي كنند بهتر است در حين مصرف اين محصول مصرف داروهاي رقيق كننده خون را متوقف كنند.

براي لذت بردن از اين محصول حتما آن را داغ ميل كنيد. علاوه بر اين، رايحه فوق العاده اين فضا را پر كرده و نتيجه فوق العاده اي را روي بدن خود خواهيد ديد.

مطمئن شويد كه از غذاهايي مانند سويا، لبنيات، ماهي و قندهاي مصنوعي براي نتايج سريعتر اجتناب كنيد.

 

 

https://aryokala.ir/how-to-use-ganoderma-coffee/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۵۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

تاثير قارچ گانودرما بر لاغري/01909483228

ايا قهوه گانودرما لاغر كننده است
تاثير گانودرما بر كاهش وزن و وضعيت جسماني يكي از مهمترين خواص اين تركيب طبيعي است. آيا قهوه گانودرما لاغر ميكند؟واثر گانودرما در كاهش وزن به دليل مكانيسم هاي مختلفي است.

 

Ganoderma coffee and blemishes6
Ganoderma coffee and blemishes6

ايا قهوه ي گانودرما لاغر ميكند

قيمت قارچ گانودرما براي لاغري و كاهش وزن يكي از مهم ترين دلايل استقبال مصرف كنندگان از اين معجزه طبيعي است. قهوه گانودرما براي لاغري با چندين مكانيسم اثبات شده قادر به ايجاد بدن ايده آل و از بين بردن چربي هاي انباشته شده در مصرف كنندگان است و يكي از شگفت انگيزترين مواد تشكيل دهنده براي افراد داراي اضافه وزن است. با ما همراه باشيد تا با خواص گانودرما براي لاغري آشنا شويد.

 

قهوه قارچ گانودرما براي لاغري چيست؟
قهوه گانودرما لاغري يكي از معجزات طبيعي شگفت انگيز با ارزش غذايي بالا و خواص درماني بي نظير است. اين تركيب طبيعي سرشار از مواد معدني، ويتامين ها، ريز مغذي ها و آنتي اكسيدان هاي مختلف است و در پيشگيري و كنترل بسياري از عوارض، مشكلات پوستي و بيماري هاي زمينه اي تاثير بي نظيري خواهد داشت. استفاده از گانودرما به عنوان يك تركيب دارويي قدمت چند صد ساله دارد و از طريق اصول طب سنتي و طب سنتي در شرق آسيا و چين وارد ايران شده است.

 

Latte Coffee4
Latte Coffee4

ارزش غذايي و تاثير گانودرما در كاهش وزن
قهوه گانودرما لاغر ميكند؟
گانودرما سرشار از مواد معدني مختلف مانند كلسيم، پتاسيم، منيزيم، منگنز، آهن و روي است و در تركيبات خود داراي مقادير زيادي ويتامين B، ويتامين A و ويتامين E است. پيشگيري از بيماري هاي گوارشي، مشكلات كليوي، بسياري از بيماري هاي پوستي، مشكلات قلبي عروقي، كم خوني، مشكلات قاعدگي و بارداري و بيماري هاي تنفسي از شگفت انگيزترين خواص گانودرما به دليل تامين مواد معدني و ويتامين هاي بدن است. ايجاد خواهد شد. تاثير قهوه هاي گانودرما براي لاغري بر كاهش وزن و تناسب اندام يكي از بارزترين خواص و ويژگي هاي اين تركيب طبيعي در بين مصرف كنندگان است و با استقبال خوبي مواجه شده است.

 

تاثير قهوه ي گانودرما براي لاغري و تناسب اندام

همانطور كه قبلا ذكر شد يكي از مهمترين خواص اين تركيب تاثير قهوه گانودرما و لاغري و كاهش وزن است. مكانيسم اثر اين تركيب طبيعي در اين فرآيند توسط مطالعات و تحقيقات زيادي در آزمايشگاه مورد بررسي قرار گرفته است و نتايج بررسي ها نشان داده است كه قارچ گانودرما مي تواند باعث كاهش وزن با قهوه گانودرما موثر و غير قابل برگشت، كاهش وزن ساده و شكل فيزيكي چندين نفر شود. مكانيسم ها جمعيت مصرف كننده مكانيسم هاي اثبات شده اين فرآيند عبارتند از:

 

 

New Ganoderma Supreme Coffee6
New Ganoderma Supreme Coffee6

فوايد قهوه گانودرما براي لاغري به دليل تاثير در كاهش اشتها و جلوگيري از ميل به غوطه وري اولين اثر مثبت را بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام دارد و عموماً به عنوان افزودني در مواد غذايي مختلف در بازار موجود است.
افزايش متابوليسم سلول هاي ذخيره چربي در قسمت هاي مختلف بدن به ويژه شكم، ران ها و باسن نام ديگر كاهش وزن به دليل قهوه موكا گانودرما براي لاغري است كه يكي از راه هاي كاهش وزن بدون بازگشت و نسبتا دائمي است.
كاهش سطح كلسترول، تري گليسيريد و چربي يكي ديگر از ويژگي ها و مكانيسم هاي تاثير گانودرما بر كاهش وزن و تناسب اندام است و نقش بسيار مهمي در پيشگيري و كنترل بيماري هاي تحت شرايط زمينه اي مانند فشار خون، ديابت و عوارض قلبي عروقي خواهد داشت

 

ويژگي هاي گانودرما و لاغري و كاهش وزن
يكي از معروف ترين مواد موجود در گانودرما قهوه است كه سرشار از عصاره گانودرما است. ويژگي هاي لاغري با گانودرما يكي از بزرگترين و مهم ترين دلايل استقبال مصرف كنندگان از اين محصول است. فوايد قهوه گانودرما براي كاهش وزن با توجه به مكانيسم هاي ذكر شده در خصوص خواص قارچ گانودرما و لاغري، يكي از پرفروش ترين محصولات دكتر بيز مي باشد.

 

New Ganoderma Supreme Coffee3
New Ganoderma Supreme Coffee3

نحوه استفاده از قهوه گانودرما و تاثير قهوه گانودرما بر لاغري

دانستن نحوه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز لاغري براي لاغري و تناسب اندام بسيار مهم است و يكي از مهمترين اصول مصرف اين فرمول است. بهترين و موثرترين روش مصرف قهوه گانودرما لاغري براي لاغري و كاهش وزن نيم ساعت قبل و دو ساعت بعد از وعده هاي غذايي اصلي است.

 

 

پخش‌كننده صوت

00:00
00:00

براي افزايش يا كاهش صدا از كليدهاي بالا و پايين استفاده كنيد.
معرفي قهوه فوري گانودرما دكتر بيز و نحوه مصرف قهوه گانودرما براي لاغري
پودر گانودرما براي لاغري يك داروي بسيار ارزشمند و بسيار ارزشمند در دنياي امروز است. جالب است بدانيد اين قارچ براي اولين بار در ايران و خاورميانه به صورت فرآوري شده با قهوه كه يكي از محصولات دكتر بيز مي باشد توليد مي شود. قهوه فوري سوپريم دكتر بيز يا كافه سوپريم گانودرما يكي از محصولات بي نظيري است كه داراي گواهينامه هاي معتبر داخلي و بين المللي نشان دهنده كيفيت محصول مي باشد. اين قهوه گانودرما براي لاغري با تركيبات معجزه آسا فوايد زيادي دارد. بنابراين، بسياري از مردم به آن توجه كردند.

كدام قهوه گانودرما براي لاغري خوب است
گانودرما و لاغري شكم هميشه يكي از محبوب ترين نوشيدني ها در جهان بوده است. اما قهوه حاوي مقدار زيادي كافئين مضر است. از اين رو دكتر بيس در كنار ساير محصولات خود نوع جديدي از قهوه را به نام قهوه سوپرم گانودرما ولاغري توليد كرد كه علاوه بر استفاده از قهوه و ساير مواد افزودني، از پودر قارچ گانودرما علاوه بر طعم و عطر بي نظير خود استفاده مي كند، اين نوشيدني داراي بسياري از خواص درماني.

 

New Ganoderma Supreme Coffee5
New Ganoderma Supreme Coffee5

 

 

“شماره ي تماس براي مشاوره ي تلفتي و ارتباط با ادمين سايت با شماره 09109483228 تماس بگيرين”

 

 

 

تاثير قارچ گانودرما بر لاغري

قهوه گانودرما سوپريم يك قهوه بسيار مقوي و خوشمزه است كه در ايران طرفداران خود را دارد. اين نوشيدني خوشمزه طعم خامه اي و شيريني دارد كه براي همه سليقه ها مناسب است و همه از آن لذت مي برند. در اين قهوه از جينسينگ، پودر قارچ لوسيدوم، خرنوب، قهوه عربيكا و فيبر استفاده

ايا قهوه گانودرما لاغر كننده است
تاثير گانودرما بر كاهش وزن و وضعيت جسماني يكي از مهمترين خواص اين تركيب طبيعي است. آيا قهوه گانودرما لاغر ميكند؟واثر گانودرما در كاهش وزن به دليل مكانيسم هاي مختلفي است.

 

Ganoderma coffee and blemishes6
Ganoderma coffee and blemishes6

ايا قهوه ي گانودرما لاغر ميكند

قيمت قارچ گانودرما براي لاغري و كاهش وزن يكي از مهم ترين دلايل استقبال مصرف كنندگان از اين معجزه طبيعي است. قهوه گانودرما براي لاغري با چندين مكانيسم اثبات شده قادر به ايجاد بدن ايده آل و از بين بردن چربي هاي انباشته شده در مصرف كنندگان است و يكي از شگفت انگيزترين مواد تشكيل دهنده براي افراد داراي اضافه وزن است. با ما همراه باشيد تا با خواص گانودرما براي لاغري آشنا شويد.

 

قهوه قارچ گانودرما براي لاغري چيست؟
قهوه گانودرما لاغري يكي از معجزات طبيعي شگفت انگيز با ارزش غذايي بالا و خواص درماني بي نظير است. اين تركيب طبيعي سرشار از مواد معدني، ويتامين ها، ريز مغذي ها و آنتي اكسيدان هاي مختلف است و در پيشگيري و كنترل بسياري از عوارض، مشكلات پوستي و بيماري هاي زمينه اي تاثير بي نظيري خواهد داشت. استفاده از گانودرما به عنوان يك تركيب دارويي قدمت چند صد ساله دارد و از طريق اصول طب سنتي و طب سنتي در شرق آسيا و چين وارد ايران شده است.

 

Latte Coffee4
Latte Coffee4

ارزش غذايي و تاثير گانودرما در كاهش وزن
قهوه گانودرما لاغر ميكند؟
گانودرما سرشار از مواد معدني مختلف مانند كلسيم، پتاسيم، منيزيم، منگنز، آهن و روي است و در تركيبات خود داراي مقادير زيادي ويتامين B، ويتامين A و ويتامين E است. پيشگيري از بيماري هاي گوارشي، مشكلات كليوي، بسياري از بيماري هاي پوستي، مشكلات قلبي عروقي، كم خوني، مشكلات قاعدگي و بارداري و بيماري هاي تنفسي از شگفت انگيزترين خواص گانودرما به دليل تامين مواد معدني و ويتامين هاي بدن است. ايجاد خواهد شد. تاثير قهوه هاي گانودرما براي لاغري بر كاهش وزن و تناسب اندام يكي از بارزترين خواص و ويژگي هاي اين تركيب طبيعي در بين مصرف كنندگان است و با استقبال خوبي مواجه شده است.

 

تاثير قهوه ي گانودرما براي لاغري و تناسب اندام

همانطور كه قبلا ذكر شد يكي از مهمترين خواص اين تركيب تاثير قهوه گانودرما و لاغري و كاهش وزن است. مكانيسم اثر اين تركيب طبيعي در اين فرآيند توسط مطالعات و تحقيقات زيادي در آزمايشگاه مورد بررسي قرار گرفته است و نتايج بررسي ها نشان داده است كه قارچ گانودرما مي تواند باعث كاهش وزن با قهوه گانودرما موثر و غير قابل برگشت، كاهش وزن ساده و شكل فيزيكي چندين نفر شود. مكانيسم ها جمعيت مصرف كننده مكانيسم هاي اثبات شده اين فرآيند عبارتند از:

 

 

New Ganoderma Supreme Coffee6
New Ganoderma Supreme Coffee6

فوايد قهوه گانودرما براي لاغري به دليل تاثير در كاهش اشتها و جلوگيري از ميل به غوطه وري اولين اثر مثبت را بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام دارد و عموماً به عنوان افزودني در مواد غذايي مختلف در بازار موجود است.
افزايش متابوليسم سلول هاي ذخيره چربي در قسمت هاي مختلف بدن به ويژه شكم، ران ها و باسن نام ديگر كاهش وزن به دليل قهوه موكا گانودرما براي لاغري است كه يكي از راه هاي كاهش وزن بدون بازگشت و نسبتا دائمي است.
كاهش سطح كلسترول، تري گليسيريد و چربي يكي ديگر از ويژگي ها و مكانيسم هاي تاثير گانودرما بر كاهش وزن و تناسب اندام است و نقش بسيار مهمي در پيشگيري و كنترل بيماري هاي تحت شرايط زمينه اي مانند فشار خون، ديابت و عوارض قلبي عروقي خواهد داشت

 

ويژگي هاي گانودرما و لاغري و كاهش وزن
يكي از معروف ترين مواد موجود در گانودرما قهوه است كه سرشار از عصاره گانودرما است. ويژگي هاي لاغري با گانودرما يكي از بزرگترين و مهم ترين دلايل استقبال مصرف كنندگان از اين محصول است. فوايد قهوه گانودرما براي كاهش وزن با توجه به مكانيسم هاي ذكر شده در خصوص خواص قارچ گانودرما و لاغري، يكي از پرفروش ترين محصولات دكتر بيز مي باشد.

 

New Ganoderma Supreme Coffee3
New Ganoderma Supreme Coffee3

نحوه استفاده از قهوه گانودرما و تاثير قهوه گانودرما بر لاغري

دانستن نحوه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز لاغري براي لاغري و تناسب اندام بسيار مهم است و يكي از مهمترين اصول مصرف اين فرمول است. بهترين و موثرترين روش مصرف قهوه گانودرما لاغري براي لاغري و كاهش وزن نيم ساعت قبل و دو ساعت بعد از وعده هاي غذايي اصلي است.

 

 

پخش‌كننده صوت

00:00
00:00

براي افزايش يا كاهش صدا از كليدهاي بالا و پايين استفاده كنيد.
معرفي قهوه فوري گانودرما دكتر بيز و نحوه مصرف قهوه گانودرما براي لاغري
پودر گانودرما براي لاغري يك داروي بسيار ارزشمند و بسيار ارزشمند در دنياي امروز است. جالب است بدانيد اين قارچ براي اولين بار در ايران و خاورميانه به صورت فرآوري شده با قهوه كه يكي از محصولات دكتر بيز مي باشد توليد مي شود. قهوه فوري سوپريم دكتر بيز يا كافه سوپريم گانودرما يكي از محصولات بي نظيري است كه داراي گواهينامه هاي معتبر داخلي و بين المللي نشان دهنده كيفيت محصول مي باشد. اين قهوه گانودرما براي لاغري با تركيبات معجزه آسا فوايد زيادي دارد. بنابراين، بسياري از مردم به آن توجه كردند.

كدام قهوه گانودرما براي لاغري خوب است
گانودرما و لاغري شكم هميشه يكي از محبوب ترين نوشيدني ها در جهان بوده است. اما قهوه حاوي مقدار زيادي كافئين مضر است. از اين رو دكتر بيس در كنار ساير محصولات خود نوع جديدي از قهوه را به نام قهوه سوپرم گانودرما ولاغري توليد كرد كه علاوه بر استفاده از قهوه و ساير مواد افزودني، از پودر قارچ گانودرما علاوه بر طعم و عطر بي نظير خود استفاده مي كند، اين نوشيدني داراي بسياري از خواص درماني.

 

New Ganoderma Supreme Coffee5
New Ganoderma Supreme Coffee5

 

 

“شماره ي تماس براي مشاوره ي تلفتي و ارتباط با ادمين سايت با شماره 09109483228 تماس بگيرين”

 

 

 

تاثير قارچ گانودرما بر لاغري

قهوه گانودرما سوپريم يك قهوه بسيار مقوي و خوشمزه است كه در ايران طرفداران خود را دارد. اين نوشيدني خوشمزه طعم خامه اي و شيريني دارد كه براي همه سليقه ها مناسب است و همه از آن لذت مي برند. در اين قهوه از جينسينگ، پودر قارچ لوسيدوم، خرنوب، قهوه عربيكا و فيبر استفاده شده است. شما مي توانيد با خريد اين محصول از خواص قهوه سوپريم دكتر بيز بهره مند شويد.

 

قيمت قهوه فوري عالي دكتر بيز
محصولات گانودرما براي لاغري يكي از محبوب ترين قهوه هاي ايراني است كه طرفداران زيادي دارد. قيمت قهوه فوري دكتر بيز سوپريم تقريباً بالاتر از ساير قهوه هاي ايراني است. زيرا از مواد كاملا ارگانيك ساخته شده است. گانودرما، ماده اصلي اين نوشيدني، آنقدر تلخ و تند است كه هرگز نمي توان از آن به صورت خام استفاده كرد. از اين رو دكتر بيس اين گياه دارويي را به قهوه گانودرما سوپريم تبديل كرده است تا دوستداران قهوه علاوه بر نوشيدن اين نوشيدني از خواص بي نظير قارچ گانودرما براي لاغري نيز بهره مند شوند.

با توجه به كاربردها و خواص شگفت انگيز اين نوشيدني، قيمت بالاي قهوه گانودرما براي كاهش وزن نسبت به ساير قهوه هاي موجود در بازار بي دليل نيست. اما همچنان مي توان با خريد اينترنتي و بدون واسطه قهوه فوري دكتر بيز سوپريم را با نازلترين قيمت در بازار تهيه كرد. البته امروزه علاوه بر كيفيت اين قهوه، عوامل ديگري از جمله بسته بندي، وزن محصول و بسياري موارد ديگر توانسته اند در قيمت قهوه فوري دكتر بيز سوپريم تاثيرگذار باشند و در نهايت قيمت اين محصول نيز افزايش يابد. بالاتر از هر نوع قهوه ديگري در كشور باشد.

 

شده است. شما مي توانيد با خريد اين محصول از خواص قهوه سوپريم دكتر بيز بهره مند شويد.

 

قيمت قهوه فوري عالي دكتر بيز
محصولات گانودرما براي لاغري يكي از محبوب ترين قهوه هاي ايراني است كه طرفداران زيادي دارد. قيمت قهوه فوري دكتر بيز سوپريم تقريباً بالاتر از ساير قهوه هاي ايراني است. زيرا از مواد كاملا ارگانيك ساخته شده است. گانودرما، ماده اصلي اين نوشيدني، آنقدر تلخ و تند است كه هرگز نمي توان از آن به صورت خام استفاده كرد. از اين رو دكتر بيس اين گياه دارويي را به قهوه گانودرما سوپريم تبديل كرده است تا دوستداران قهوه علاوه بر نوشيدن اين نوشيدني از خواص بي نظير قارچ گانودرما براي لاغري نيز بهره مند شوند.

با توجه به كاربردها و خواص شگفت انگيز اين نوشيدني، قيمت بالاي قهوه گانودرما براي كاهش وزن نسبت به ساير قهوه هاي موجود در بازار بي دليل نيست. اما همچنان مي توان با خريد اينترنتي و بدون واسطه قهوه فوري دكتر بيز سوپريم را با نازلترين قيمت در بازار تهيه كرد. البته امروزه علاوه بر كيفيت اين قهوه، عوامل ديگري از جمله بسته بندي، وزن محصول و بسياري موارد ديگر توانسته اند در قيمت قهوه فوري دكتر بيز سوپريم تاثيرگذار باشند و در نهايت قيمت اين محصول نيز افزايش يابد. بالاتر از هر نوع قهوه ديگري در كشور باشد.

 

 

آيا قهوه گانودرما لاغر ميكند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۵۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نحوه مصرف قهوه گانودرما لاته براي چاقي/09109483228

قهوه گانودرما براي چاقي ؛ فوايد قهوه گانودرما براي چاق شدن همگي در سايت فال و خواب.اميدواريم اين مطلب كه حاصل تلاش تيم خواص مواد غذايي سايت است مورد توجه شما سروران گرامي قرار گيرد.

همانطور كه مي دانيد قرآن كريم از بهشت با نام جنت نام برده است و معني جنت باغي است كه درختان ميوه فراوان دارد.همچنين در اين كتاب آسماني از ميوه هاي زيادي نام برده شده است.

بيشتر بخوانيد : موارد منع مصرف زالزالك ؛ در چه مواردي خوردن زالزالك مضر است

امروزه با پيشرفت جوامع بشري بيماري ها هم پيشرفت زيادي كرده اند و يكي از راه هاي نجات انسان از بيماري هاي مختلف شناخت كامل طبيعت و آشنايي با خواص گياهان و ميوه ها است.

از مهمترين ميوه هايي كه در قرآن از آنها نام برده شده است مي توانيم به انجير و زيتون اشاره كنيم كه به تازگي يك گروه تحقيقات ژاپني پي به خواص فوق العاده مصرف يك عدد انجير و هفت عدد زيتون شده است.

پس از اينكه يكي از قرآن پژوهان مصري اعلام كرد كه خداوند در قرآن به انجير و زيتون قسم خورده است و نام انجير يك بار و نام زيتون هفت بار در قرآن آمده است ، رييس اين گروه مسلمان شد.

قهوه گانودرما براي چاقي
قهوه گانودرما چون داراي كافئين است باعث لاغري مي شود.

با مصرف اين قهوه سوخت و ساز بدن بالا مي رود و متابوليسم افزايش مي بايد.

اگر مي خواهيد چاق شويد قهوه گانودرما براي شما مناسب نيست.

آشنايي با ديگر خواص قهوه گانودرما
براي اينكه شما سروران گرامي با ديگر خواص قهوه گانودرما آشنا شويد اين بخش را براي شما تهيه نموده ايم.

آشنايي با قهوه گانودرما
طبع قهوه گانودرما سرد و تر و سرد و خشك مي باشد و كالري يك فنجان قهوه گانودرما حدود ۱۰۰ كالري است.

قهوه گانودرما يه نوع قهوه است كه داراي عصاره قارچ گانودرما بوده و به همين علت نيز مزاياي سلامتي زيادي داره

و طعم متفاوت و جذابي هم نسبت به ديگر انواع قهوه داره.

همانطور كه مي دونيد قارچ گانودرما مزاياي سلامتي زيادي داره

و تو طب سنتي براي درمان و پيشگيري از بيماي هاي زيادي مورد استفاده قرار مي گيره.

اگر به طور خلاصه بخوام توضيح بدم گانودرما يك نوع قارچه كه خواص بي‌نظيري داره،

قهوه ي گانودرما نيز يك نوع قهوه محسوب ميشه كه با قهوه و قارچ گانودرما با نام علمي Ganoderma lucidum آماده ميشه.

البته تركيبات ديگه‌اي همچون شكر ، شير و كرم خامه اي نيز داخلش وجود داره.در ادامه با خانه قهوه همراه باشيد

اين نوع قهوه علاوه بر اين كه طعم جذاب و منحصر به فردي داره،

داراي مزايايي براي سلامتي است كه اصل شهرتش هم به خاطر همين مسئله بوده،

ولي با اين كه مزاياي زيادي براي اين قهوه در نظر گرفته شده

اما هنوز هيچ متخصص تغذيه‌اي اين مسئله رو قبول يا رد نكرده.

 

 

نحوه مصرف قهوه گانودرما لاته براي چاقي
در هر بسته قهوه گانودرما لاته ۲۰ ساشه وجود دارد كه شما روزانه ۲ ساشه بايد مصرف كنيد.

يك ساشه را بهتر از ۱۵ دقيقه بعد از صبحانه ميل كنيد و يك ساشه ديگر ۱۵ دقيقه بعد از شام مصرف كنيد.

همچنين بعد از خريد قهوه گانودرما لاته براي چاقي ميتوانيد به پشتيباني سايت در واتس آپ پيام بديد و برنامه غذايي مخصوص براي دوره چاقي را به صورت رايگان دريافت كنيد.

 

 

ايا قهوه گانودرما باعث چاقي ميشود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۱۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما/09109483228

خواص قهوه لاته گانودرما دكتر بيز
شير قهوه فوري حاوي گانودرما لوسيدوم است. اين محصول از مخلوط پودر قهوه عربيكا، پودر شير و عصاره قارچ گانودرما تهيه شده است. خواص قهوه گانودرما و شير خشك عبارتند از:

1- افزايش اشتها

2- مشكلات گوارشي را درمان كنيد

3- پيشگيري از بيماري آلزايمر

موارد منع مصرف:

از آنجايي كه قهوه با شير حاوي قارچ گانودرما است، باعث افزايش اشتها مي شود. مصرف آن منجر به افزايش وزن طولاني مدت مي شود. بنابراين مصرف قهوه با شير براي افراد چاق و ديابتي ها توصيه نمي شود.

 

پخش‌كننده صوت

00:00
00:00

براي افزايش يا كاهش صدا از كليدهاي بالا و پايين استفاده كنيد.

رشد مو يكي از مهمترين فوايد قهوه گانودرما لاته است
يكي از نكات مهمي كه بايد در مورد خاصيت قهوه لاته گانودرما بدانيد اين است كه مي تواند روي رشد موهاي شما نيز تاثير مستقيم داشته باشد. اگر از آن دسته افرادي هستيد كه از ريزش مو رنج مي بريد يا موهاي ضعيفي داريد، نوشيدن اين قهوه مي تواند روي رشد و تقويت موهاي شما تاثير بگذارد. در داخل اين قهوه انواع پروتئين ها و ويتامين هاي لازم براي رشد مو وجود دارد و همين عامل باعث مي شود كه تقويت و رشد مو يكي از مهمترين مزاياي قهوه گانودرما لاته باشد.

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد استفاده از اين قهوه امروزه به عنوان يكي از بهترين داروها براي تقويت مو و جلوگيري از ريزش مو شناخته مي شود و در طب عاميانه طرفداران زيادي پيدا كرده است.

 

Ganoderma latte coffee6
Ganoderma latte coffee6

خواص قهوه ي لاته گانودرما براي تنظيم متابوليسم در بدن و درمان ديابت
يكي از مهمترين خواص قهوه لاته گانودرما اين است كه مي تواند توليد انسولين را به ميزان قابل توجهي در بدن افزايش دهد و از اين نظر براي بيماران ديابتي مفيد است. علاوه بر اين، بايد بدانيد كه فوايد قهوه لاته گانودرما نيز مي تواند عملكرد پانكراس را بهبود بخشد و از اين نظر براي بيماران ديابتي مفيد خواهد بود. پس اگر از افراد ديابتي هستيد پيشنهاد مي كنيم از اين خواص قهوه گانودرما لاته استفاده كنيد و از اين قهوه نهايت لذت را ببريد. از ديگر خواص قهوه دكتر بيس گانودرما لاته مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه نوشيدن اين قهوه مي تواند در تنظيم متابوليسم در بدن بسيار موثر باشد.

 

Latte Coffee2
Latte Coffee2

خواص قهوه لاته با قارچ گانودرما براي كاهش وزن و كم كاري تيروئيد
اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد كه با مشكل افزايش وزن دست و پنجه نرم مي كنيد و به دنبال راه حلي كاملا طبيعي براي حل اين مشكل و كاهش وزن هستيد، پيشنهاد مي كنيم از خواص گانودرما لاته استفاده كنيد و شروع به اين كنيد. قهوه. انجام دادن. يكي از مهم ترين ويژگي هاي گانودرما لاته اين است كه مي تواند متابوليسم شما را افزايش دهد و از اين نظر مي تواند در كاهش وزن بسيار موثر باشد.

 

Latte Coffee
Latte Coffee

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
روش نوشيدن لاته گانودرما بسيار ساده، آسان و نياز به زمان زيادي ندارد. براي تهيه اين لاته كافي است يك بسته را در ليوان بريزيد و سپس روي آن آب جوش بريزيد. حال با كمي مخلوط كردن اين مواد مي توانيد يك لاته بسيار خوشمزه و مفيد بدست آوريد كه مصرف آن خواص زيادي براي شما دارد

 

Latte Coffee1
Latte Coffee1

خريد قهوه لاته گانودرما
امروزه اكثر افراد با خريد قهوه لاته گانودرما يا قهوه موكا گانودرما به عنوان مكمل براي بهبود سلامت جسمي و روحي خود به دنبال يك نوشيدني گياهي هستند. شما قادر خواهيد بود از سلامت مهمترين عضو بدن يعني كبد لذت ببريد. . گانودرما كافه لاته اين ويژگي را دارد تا از شما در برابر عفونت هاي جدي و هپاتيت محافظت كند. از طرفي با خريد قهوه لاته گانودرما و استفاده از كافئين كافه لاته با گانودرما مي توان بسياري از افسردگي ها و اضطراب ها را از بين برد. قابل حل است.

 

 

 

https://aryokala.ir/the-properties-of-latte-ganoderma-coffee/

 

 

خواص قهوه گانودرما و شير خشك

 

 

خواص قهوه گانودرما لاته دكتر بيز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۱:۲۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قيمت قهوه گانودرما در شيراز/09109483228

قيمت قهوه گانودرما در شيراز
تخفيف هاي بي نظير در اين سايت به دليل خريد هاي عمده در تيراژ بالا مي باشد. علاوه بر اين در صد تخفيف هاي نمايندگي نيز روي كالاها اعمال شده‌اند تا بتوانيد بهترين قيمت ممكن محصول مورد نظر خود را خريداري كنيد. بهترين قيمت قهوه گانودرما در شيراز تنها در سايت كالا مال ارسال بسيار سريع و گارانتي عودت وجه واقعي واقعي.

خريد قهوه گانودرما در شيراز از سايت كالا مال
مهمترين مزاياي خريد قهوه گانودرما سايت كالا مال به شرح زير مي باشد:

تاريخ هاي توليد به روز و انقضاي طولاني مدت

بهترين قيمت قهوه گانودرما در سرتاسر فروشگاه هاي آنلاين

ارسال سريع محصولات از طريق تيپاكس و تحويل بين ۱ الي ۳ روز

گارانتي عودت وجه واقعي ( چنانچه بتوانيد ثابت كنيد محصولي كه به دست شما رسيده است از نوع تقلبي آن مي‌باشد ۵ برابر وجه پرداختي بدون هيچ قيد و شرط به شما بازگشت داده مي‌شود)

قهوه گانودرما به عنوان يك محصول بي نظير براي سلامت عمومي بدن ميباشد. قارچ گانودرما در طب سنتي شرق از ۲۰۰۰ سال پيش موارد استفاده بسيار زيادي داشته است و برند دكتر بيز اولين و تنها برند توليد كننده انواع قهوه گانودرما با مجوز در داخل كشور مي باشد. اين قهوه ها بالاترين كيفيت را در طعم و اثربخشي در درمان بسياري از مشكلات بدن دارد كه از مهمترين خواص قهوه گانودرما مي توان به موارد زير اشاره كرد:
درمان سريع و فوري كبد چرب

موثر در كاهش وزن و لاغري

افزايش متابوليسم بدن

افزايش ايمني بدن و جلوگيري از ابتلا به انواع بيماري ها

پاكسازي و تصفيه كننده خون

كاهش قندخون و موثر در درمان ديابت

تقويت رشد موها و جلوگيري از ريزش مو

موثر در افزايش كيفيت نعوظ و درمان زود انزالي

جلوگيري از ابتلا به انواع سرطان ها با دارا بودن انواع آنتي اكسيدان هاي مفيد براي مقابله با راديكال هاي آزاد
بهبود وضعيت عمومي بدن

كمك به افزايش تمركز و حافظه

كاهش چربي خون و كلسترول خون

درمان زگيل تناسلي

موارد گفته شده تنها بخشي از خواص بي نظير گانودرما براي بدن مي باشند. همانطور كه ميدانيد محصول بدون هيچ گونه تبليغات توانسته است به محبوبيت بسيار بالايي در بين مصرف‌كنندگان دست يابد و اين امر سبب شده است تا افراد زيادي مصرف آن را به همديگر توصيه كنند .اين نوع بازاريابي دهان به دهان تنها در صورتي اتفاق مي‌افتد كه شما از محصول موردنظر نهايت رضايت را داشته باشيد و آن را به ديگران توصيه كنيد. انواع محصولات دكتر بيز مانند سير سياه دكتر بيز و انواع قهوه گانودرما دكتر بيز با بالاترين كيفيت توليد مي شوند و همواره اين برند سعي داشته است و اثربخشي مناسبي در سلامتي جامعه داشته باشد.

پس از نوشيدن اولين ليوان از قهوه گانودرما خواهيد ديد كه انرژي شما به طور بسيار چشمگيري افزايش پيدا مي‌كند .دليل اين روش استفاده از پودر قارچ گانودرما و پودر گياه جينسينگ ميباشد هر دو اين فرآورده ها مي تواند منجر به بهبود وضعيت جسمي و روحي افراد شده و سبب كاهش اضطراب و استرس بشوند. اين امر مي‌تواند سلامت روحي شما را بسيار تحت تاثير قرار سبب شود تا پس از استفاده از قهوه گانودرما تا حد بسيار زيادي انواع مشكلات فكري و روحي شما درمان شوند.
اگر قصد خريد قهوه گانودرما در شيراز را داريد مي توانيد در اين قسمت سفارش خود را ثبت كرده و محصول مورد نظر را درب منزل تحويل بگيريد.

 

فروش محصولات گانودرما در شيراز از طريق فروشگاه آريوكالا
قهوه فوق از محصولات شركت دكتر بيز با طعم عالي و اثرات دارويي يكي از محبوب ترين نوشيدني هاي گرم است. هر مصرف كننده اي با عرضه انواع قهوه در بازار مي تواند بهترين ها را با توجه به سليقه و ذائقه خود انتخاب كند. از محبوب ترين و پرفروش ترين قهوه ها مي توان به محصولات گانودرما اشاره كرد كه طعم هاي بسيار متنوعي دارند. اين قهوه به دليل داشتن كيفيت عالي و تركيبات مغزي در بين مصرف كنندگان به عنوان يك نوشيدني سالم شناخته شده است.قهوه گانودرما در شيراز در حال حاضر در بسته بندي هاي استاندارد در دسترس خريداران بزرگ و كوچك است.

ما در فروشگاه پرشين خريد شرايطي را فراهم كرده ايم كه امكان فروش قهوه گانودرما در شيراز به صورت آنلاين مهيا باشد و براحتي با چند كليك مي توانيد سفارش خود را ثبت نماييد.

 

با تبليغات گسترده در زمينه خواص درماني محصولات گانودرما، امروزه تعداد زيادي از نمايندگي گانودرما در شيراز و ساير نقاط كشور عرضه مي شود. خواص درماني اين قهوه هم تاثيرات روحي و هم جسمي را در بر مي گيرد و با مصرف كوتاه مدت اثرات آن قابل مشاهده است. اين قهوه كه مخلوطي از قهوه، عصاره قارچ گانودرما و ساير عناصر است، بهترين نوشيدني براي كاهش استرس و اضطراب است. بنابراين كساني كه از مشكلات روحي و رواني رنج مي برند مي توانند با رعايت توصيه هاي پزشكي از اين نوشيدني نشاط آور و آرامش بخش استفاده كنند.

نمايندگي گانودرما در شيراز در كجا قرار دارد ؟
مصرف روزانه اين نوع قهوه در نهايت منجر به درمان فشار خون بالا مي شود و به كاهش مشكلات قلبي كمك مي كند. زيرا تركيبات موجود در محصولات گانودرما باعث افزايش جريان اكسيژن در رگ ها و جلوگيري از انسداد شريان ها مي شود. بهبود تمركز و حافظه مورد توجه مردم، به ويژه نسل جوان است. انواع محصولات گانودرما در شيراز از جمله قهوه گانودرما محصولات مفيد و موثري براي تقويت حافظه و افزايش تمركز هستند كه به كاهش خطر ابتلا به آلزايمر نيز كمك مي كند.

 

نكات مهم در مورد خريد محصولات گانودرما در شيراز
يكي از مهم ترين نكات در مصرف انواع قهوه، نحوه استفاده صحيح از آن است. مصرف بيش از حد هر نوشيدني از جمله قهوه گانودرما مي تواند منجر به اختلالات روحي و جسمي شود. از طرفي مصرف قهوه و فرآورده هاي گانودرما بايد روزانه و منظم باشد تا در كوتاه مدت تاثير آن ها نمايان شود. ميزان مصرف استاندارد اين قهوه يك تا چهار گرم در روز است. با افزايش اطلاعات مردم از خواص اين قهوه و استقبال خريداران قهوه گانودرما، فروش محصولات گانودرما در شيراز و ساير نقاط كشور با رونق همراه بوده است.

تهيه فرآورده هاي قهوه و گانودرما

گسترش گسترده محصولات گانودرما منجر به عرضه نمونه هاي بي كيفيت و تقلبي از اين محصولات به بازار شد كه تشخيص آنها از محصول اصلي دشوار است. بنابراين براي تهيه قهوه گانودرماي اصل بايد با احتياط و آگاهي عمل كرد. بسته بندي اصلي اين محصول را مي توانيد با مراجعه به مراكز فروش قهوه گانودرما در شيراز و همچنين نمايندگي شركت گانودرما در شيراز و ساير مناطق تهيه كنيد.

 

خريد اينترنتي قهوه گانودرما در شيراز

امروزه براي خريد محصولات گانودرما در شيراز و ساير نقاط كشور مي توان از روش خريد اينترنتي استفاده كرد كه مزاياي متعددي دارد. با مراجعه به سايت هاي خريد اينترنتي مي توانيد اطلاعات لازم را در مورد قهوه گانودرما و ساير محصولات گانودرما به دست آوريد. اطلاعات موثقي از قيمت فروش محصولات گانودرما نيز قابل دريافت است. يكي ديگر از مزاياي خريد اينترنتي محصولات گانودرما، صرفه جويي در هزينه هاي ثانويه است.

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-in-shiraz/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۳:۱۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه گانودرما را از كجا تهيه كنيم؟/09109483228

يكي از اصلي ترين چالشهايي كه در حال حاضر مصرف كنندگان قارچ گانودرما و فرآورده هاي گانودرما در كشورمان با آن رو به رو هستند، تعدد مراكز فروش قهوه گانودرما و قارچ گانودرما مخصوصا در فضاي مجازي از جمله پيج هاي اينستاگرامي وسايت هاي واسطه اي مي باشد كه منجر به ايجاد اختلاف قيمت قهوه گانودرما در بازار و فروش قارچ گانودرما با كيفيت هاي متفاوت شده است و اين سوال را به وجود مي آورد كه معتبر ترين مركز براي خريد قارچ گانودرما و قهوه گانودرما كجاست و مناسب ترين قيمت قهوه گانودرما و قيمت قارچ گانودرما چقدر است. در ادامه نكاتي را مي گوييم كه مي تواند به شما در داشتن تجربه ي يك خريد مطمئن گانودرما كمك بسياري كند. همچنين اگر قارچ گانودرما را نمي شناسيد مي توانيد به اين مطلب نگاهي بياندازيد : گانودرما چيست

گانودرما


خريد قارچ گانودرما اصل
يك از نكات مهم در خريد قارچ گانودرما توجه به اصل بودن آن است و با توجه به خوراكي بودن اين محصول مي بايست به نحوه توليد محصول هنگام خريد قارچ گانودرما دقت شود.

در مورد قهوه گانودرما تنها شركت توليدكننده، شركت دكتر بيز مي باشد و اين شركت نيز محصولات خود را با قيمت مصوب و تنها از طريق نمايندگان مستقيم خود از جمله همين سايت عرضه مي نمايد.

در مورد پودر گانودرما نيز هر پودري، لزوما خواص معرفي شده در اين سايت را ندارد و حتي ممكن است موجب مسموميت در كبد شود. لذا در خريد قارچ گانودرما به صورت پودر مي بايست به نكات زير توجه شود:

نژاد آن حتما گانودرما لوسيدوم يا گانودرما قرمز باشد.
حتما از نوع پرورشي باشد (قارچ وحشي نباشد)
تحت شرايط استاندارد محيطي و با يكي از روش هاي علمي كاشت گانودرما، پرورش يافته باشد.
جهت سفارش قارچ گانودرما و ساير محصولات معتبر گانودرما، مي توانيد به اين صفحه مراجعه نموده يا با شماره 02128426773 داخلي 1 نماس حاصل فرماييد.

خريد قارچ گانودرما

روش هاي مصرف گانودرما
گانودرما پوسته ي سخت و چوب مانندي دارد كه مصرف آن را دشوار مي كند. در نتيجه ابتدا بايد آن را فرآوري كنيم تا بتوانيم مصرف كنيم و از تمام خواص آن بهره ببريم.

گانودرما به صورت هاي مختلفي مانند پودر گانودرما، قارچ خشك شده، كپسول، دمنوش، شامپو، صابون و قهوه مصرف مي شود.

پودر قارچ گانودرما
ساده ترين روش مصرف گانودرما استفاده از آن به صورت پودر مي باشد. البته اين پودر به صورت دمنوش مصرف مي شود و به هيچ وجه نبايد به صورت مستقيم مصرف گردد. قيمت قارچ گانودرما در ايران (به صورت پودر قارچ گانودرما يا قارچ گانودرما خشك)، گرمي يك الي دو هزار تومان است.

قهوه گانودرما
معروف ترين روش مصرف گانودرما لوسيدوم در دنيا تركيب آن با قهوه است كه به اين ترتيب با صرف روزانه يك فنجان قهوه گانودرما در طعم هاي مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند مي شويم.

قهوه به دليل دارا بودن كافئين طبيعي و همچنين خواص منحصر بفرد ديگري كه دارد به عنوان مكمل در كنار گانودرما عمل مي كند و خواص جديد و مضاعفي را بوجود آورده و همچنين باعث افزايش جذب گانودرما مي شود.

*ميزان كافئين و شكر موجود در قهوه گانودرما كاملا استاندارد است و حتي بيماران قلبي و ديابتي نيز با مصرف آن دچار مشكل نمي شوند

قهوه سوپريم گانودرما؛ قهوه گانودرما همراه با جينسينگ

خريد قهوه گانودرما يا پودر گانودرما؟
اكثر كساني كه قصد خريد قارچ گانودرما را دارند با اين دوراهي مواجه مي شوند.

اولين نكته در مقايسه اين دو محصول قيمت آن است كه خودنمايي مي كند. قيمت پودر نصف قيمت قهوه گانودرما مي باشد.

قهوه گانودرما دكتر بيز داراي پروانه بهداشت و سيب سلامت و دو استاندارد بين المللي مي باشد. اما تا به اين لحظه هيچ كدام از محصولات پودر، كپسول و قارچ خشك شده در ايران موفق به اخذ تاييديه و مجوز هاي لازم نشده اند. البته جستجو هاي تيم سايت ما به يك محصول معتبر ختم شد كه حاصل بذر هاي اصلي و شناسنامه دار گانودرما لوسيدوم است و تحت نظر كارشناس با سابقه در شرايط استاندارد محيطي پرورش يافته است و آزمايش پلي ساكاريد نيز، كيفيت آن را تاييد مي كند. هم چنين اصالت اين محصول توسط توليد كننده ضمانت شده است. جهت مشاهده اطلاعات بيشتر راجع به اين محصول مي توانيد به اين صفحه مراجعه فرماييد: پودر قارچ گانودرما

در قهوه گانودرما از عصاره گانودرما استفاده شده است كه ميزان جذب آن را افزايش مي دهد كه اين مورد در محصولات قارچ گانودرما خام وجود ندارد.

در مجموع مي توان اين دو محصول را به صورت زير مقايسه كرد:

قهوه گانودرما يا پودر گانودرما
قهوه گانودرما يا پودر گانودرما؟


قيمت قهوه گانودرما دكتر بيز در بازار
يكي از مهمترين نكاتي كه بايد در خريد قهوه گانودرما دكتر بيز و ساير محصولات سلامت محور اين كمپاني به آن توجه كنيم اين است كه اكثر اين محصولات در ايران به شكلي كاملا انحصاري و فقط توسط خود شركت دكتر بيز توليد و عرضه مي شوند. به زباني ديگر تمامي اين محصولات، فقط يك توليد كننده، فقط يك عرضه كننده و فقط بك قيمتِ مصوب تعريف شده براي هر محصول دارد كه تماما توسط شركت بيز انجام مي شود و با برند دكتر بيز شناخته مي شود.
پس در نتيجه اولا اين محصولات، توليد كننده ي ديگري به غير از شركت بيز در ايران ندارد كه با قيمت هاي مختلفي عرضه شود و دوما زماني ما مي توانيم با خيال راحت از محصولات استفاده كنيم كه مطمئن باشيم محصول و يا محصولات خريداري شده مستقيم و بدون واسطه از شركت برايمان ارسال شده است كه در اين صورت محصول قيمت مصوب خود كمپاني را داشته و ارزانتر و يا گرانتر خريده نخواهد شد.

اگرچه قيمت قهوه گانودرما كه روي جلد آن درج شده است، 340 هزار تومان مي باشد اما در صورتي كه مستقيما از شركت خريداري نماييد با احتساب تخفيف فروش مستقيم، به مبلغ 298 هزار تومان تقديم شما مي گردد.

خريد قهوه گانودرما دكتر بيز اصل
در مورد محصولات خوراكي علي الخصوص محصولات سلامت محور يكي از مهم ترين نكات خريد محصول معتبر از فروشنده معتبر است. متاسفانه در سال هاي اخير فروشندگان بسياري اقدام به فروش قهوه گانودرما با قيمت هاي متفاوت كرده اند كه تشخيص فروشنده اصلي و معتبر را سخت نموده است.جهت خريد قهوه گانودرما دكتر بيز تنها مي توانيد به نمايندگان مستقيم اين شركت از جمله همين سايت مراجعه نماييد.

نكته ي قابل توجه در رابطه با محصولات دست كاري شده و غير اصلي شركت بيز اين است كه به لحاظ شكل ظاهري هيچگونه تفاوتي با محصول اصلي ندارند چرا كه عمده ي محصولات غير مطمئن، محصولات تاريخ گذشته ي خود كمپاني بيز هستند كه فقط تاريخ توليد و انقضاي حك شده بر روي محصول پاك شده و تغيير كرده و در موارد معدودي نيز محصولات دستكاري شده اي كه محتويات داخل ساشه هاي آن ها تغيير كرده هم به چشم مي خورد.
با تمام اين تفاسير مي توان نتيجه گرفت كه ” قيمت قهوه گانودرما ” مهمترين چيزيست كه مي توان از طريق آن به صحت محصول خريداري شده پي برد؛ مبلغي كه بابت قهوه گانودرما دكتر بيز پرداخت مي كنيم نه مي تواند گرانتر از قيمت مصوب و تعريف شده ي محصول باشد و نه مي تواند ارزان تر از آن باشد و اختلاف قيمت آن هيچ توجيهي اعم از تخفيف دار بودن محصولات، قيمت ارزانتر به دليل فروش عمده، قرار گرفتن محصولات در جشنواره هاي فروش مناسبتي و … نمي تواند داشته باشد.

اين محصولات غير اصلي كه با قيمت پايينتر عرضه مي شوند معمولا يا در پيج هاي اينستاگرامي به فروش مي رسند و يا در سايت هاي واسطه اي و فروشگاهي؛

در رابطه با پيج هاي اينستاگرامي بايد گفت بسياري از افرادي كه در اين پيج ها فعاليت مي كنند عمدتا بازاريابان مستقل خود شركت بيز هستند كه محصول اصلي را به فروش مي رسانند اما در مقابل بسياري از افراد سودجوي ديگري هم وجود دارند كه خود را نمايندگي قهوه گانودرما و يا از مراكز فروش قهوه گانودرما معرفي كرده و با سوء استفاده از عنوان بيز و گانودرما اقدام به فروش محصولات تاريخ گذشته و يا دست كاري شده مي كنند

قهوه گانودرما دكتر بيز در ديجي كالا عرضه نمي گردد و يكي از دلايل اصلي نيز مواردي است كه به آنها اشاره كرديم. در رابطه با ساير سايت هاي فروشگاهي و واسطه اي نيز كه امكان خريد قارچ گانودرما و قهوه ي گانودرما از آنها وجود دارد، يك دليل مهم وجود دارد كه چرا از اين سايتهاي واسطه اي و فروشگاهي نبايد قارچ گانودرما خريد:

در سايتهاي فروشگاهي و واسطه اي هر شخصي مي تواند به فروش محصولات اقدام كند، پس در نتيجه بسياري از قهوه هاي گانودرمايي كه در اين سايتها مشاهده مي كنيم توسط افرادي متفرقه در حال عرضه شدن هستند. به همين دليل تنوع و اختلاف قيمت قهوه قارچ گانودرما و يا ساير محصولات سلامت محور شركت بيز در اين سايتها كه تعدادشان هم كم نيست، انقدر زياد است

بسياري از افراد در واقع فقط به اين موضوع كه اين سايتهاي واسطه اي معتبر و شناخته شده هستند بسنده مي كنند و به موضوعات ديگر توجهي ندارند در صورتي كه معتبر بودن اين سايتها الزاما به معناي معتبر بودن محصولي كه در اين سايتها به فروش مي رسد نيست و همين اختلاف و تنوع قيمت محصولات گانودرما در اين سايتها گواه اين مدعاست. پس در نتيجه ثبت سفارش قارچ گانودرما و خريد قهوه گانودرما از هر سايت واسطه اي و فروشگاهي كه به صورت تخصصي در زمينه ي گانوتراپي فعاليت نمي كند، مطمئنا نمي تواند خريد قابل اطميناني باشد.


قيمت قارچ گانودرما
موضوع مهم ديگر، خريد قارچ گانودرما سالم و خريد پودر گانودرما مي باشد چرا كه با افزايش تمايل مردم به مصرف قارچ گانودرما، به تعداد افرادي كه قارچ گانودرماي بي كيفيت، تقلبي و داراري ناخالصي هاي فراوان را عرضه مي كنند هم روز به روز افزوده مي شود.

با توجه به جديد بودن اين محصول در كشور ما و نبود تخصص و دانش كافي در اين زمينه امكان تشخيص قارچ گانودرما لوسيدوم اصل از نمونه هاي تقلبي و بي كيفيت آن بسيار سخت مي باشد و براي يك مصرف كننده عملا غير ممكن خواهد بود مخصوصا زماني كه قصد مصرف قارچ گانودرما را به شكل پودر شده داشته باشد.

همانند قهوه هاي گانودرما، قيمت اصولي و منطقي محصول مي تواند در اينكه محصولي با كيفيت را ميخريم يا نه، نقش موثري را ايفا كند چرا كه معمولا قيمت پودر قارچ گانودرما و قيمت قارچ گانودرما سالم، به عوامل زيادي بستگي دارد عواملي مانند:

اينكه كدام قسمت قارچ گانودرما عرضه مي شود چون بيشترين خاصيت قارچ گانودرما در كلاهك قارچ مي باشد كه طبيعتا بالاترين قيمت را هم دارد
اينكه نژاد و گونه ي اصلي قارچ گانودرما عرضه شده چه مي باشد چراكه قارچ گانودرما داراري گونه هاي بسياري است كه ارزش غذايي و دارويي كمتري به نسبت قارچ گانودرما لوسيدوم كه ارزشمند ترين گونه ي آن مي باشد دارد و داراي قيمتي به مراتب كمتر از قيمت گانودرما لوسيدوم نيز هستند
نحوه ي كشت قارچ گانودرما كه مي تواند در به وجود آمدن مولفه هاي ارزشمند نهايي آن نقش بسياري داشته باشد كه طبيعتا بر روي قيمت نهايي محصول هم تاثيرگذار خواهد بود
همچنين عوامل ديگري مانند زمان برداشت و شرايط نگهداري قارچ هم مي تواند در قيمت قارچ گانودرما تاثير گذار باشد
پس در نتيجه اگر قارچ گانودرما قيمت بسيار پايينتري داشته باشد به اين معناست كه احتمالا ارزش غذايي و كيفيت پايينتري به نسبت استانداردهاي تعريف شده براي اين قارچ دارا مي باشد البته اين موضوع به اين معنا هم نيست كه هر چقدر قارچ گانودرما قيمت بالاتري داشته باشد بهتر و خالص تر است بلكه اين قيمت بايد يك قيمت منظقي و بر اساس كيفتي كه مي خواهيم از گانودرما دريافت كنيم باشد.

اين رقم در حال حاضر بين 1500 تا 2000 تومان است.

نكته ي مهم ديگري كه بايد در خريد قارچ گانودرما به آن توجه كنيم، تهيه ي اين محصول از مراكز معتبر و تخصصي در حوزه ي گانوتراپي مي باشد چرا كه اين مراكز با بررسي تخصصي و حساسيت بالايي اقدام به عرضه ي قارچ گانودرما لوسيدوم سالم و پودر شده مي كنند و مصرف كنندگان مي توانند در كنار خريد قارچ گانودرما از مشاوره هاي تخصصي گانوتراپي هم بهره مند شوند تا بدين شكل بيشترين اثر بخشي را از هزينه اي كه مي كنند ببينند.


قارچ گانودرما را از كجا تهيه كنيم؟
سايت گانودرما دات آي آر با داشتن بيش از 1000 بازديد روزانه و بيش از 5000 عضو باشگاه مشتريان سياست خود را مبني بر عرضه محصولات معتبر گانودرما، بنا كرده است.

اين سايت نماينده مستقيم شركت ايراني دكتر بيز توليد كننده محصولات گانودرما لوسيدوم با كيفيت بين المللي مي باشد. مجوز ها و تاييديه هاي قهوه گانودرما دكتر بيز: مشاهده مجوزها و استاندارد ها
محصولات قارچ گانودرما خام مانند پودر يا قارچ گانودرما كامل كه در اين سايت عرضه مي شود نيز جز با كيفيت ترين گانودرما لوسيدوم بازار مي باشد كه با قيمتي مناسب تقديم شما مي گردد.
توجه: قيمت قهوه گانودرما دكتر بيز 340 هزار تومان (قيمت فروش مستقيم كارخانه 298 هزار تومان) است. اخيرا مشاهده شده قهوه هاي گانودرماي تقلبي با نام دكتر بيز با قيمت هايي بسيار پايين تر به فروش مي رسد. تشخيص غير اصل بودن محصول به خصوص در مورد اجناس دستكاري شده عملا غيرممكن است.
قيمت قهوه گانودرما دكتر بيز

قهوه گانودرما را از كجا تهيه كنيم؟
در حال حاضر و در دنيا تنها دو شركت معتبر در زمينه ي توليد و فرآوري قهوه گانودرما وجود دارد كه توانسته اند با رعايت تمامي اصول آزمايشگاهي و لحاظ نمودن همه ي استانداردهاي لازم اين محصول را توليد كنند و به مصرف افراد بسياري در سرتاسر دنيا برسانند. يكي از اين دو شركت، شركت ايراني دكتر بيز ميباشد.

اين شركت خريد قهوه گانودرما را براي ايرانيان ارزان و آسان كرده است. چرا كه نمونه هاي مشابه اين محصول بالاي يك ميليون تومان قيمت دارند و در بازار ايران موجود نيستند.

قهوه گانودرما دكتر بيز تنها از طريق نمايندگان مستقيم اين شركت به فروش مي رسد، لذا محصولات اين شركت در سايت هايي نظير ديجي كالا عرضه نمي گردد.

*جهت خريد تازه ترين توليدات قهوه گانودرما دكتر بيز، با تخفيف خريد مستقيم از شركت، به اين صفحه مراجعه فرماييد.
البته مشاوران ما در سايت Ganuderma.ir پاسخگوي سوالات شما عزيزان بوده و جهت مصارف تخصصي در رابطه با مشكلات و يا بيماريهاي خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنين طول دوره مصرف و دوز مصرفي راهنمايي ميكنند.


شركت دكتر بيز
شركت دكتر بيز تنها شركت ايراني است كه توانسته با صرف زمان و هزينه هاي لازم در جهت توليد با كيفيت ترين قهوه گانودرما، به دومين شركت توليد كننده قهوه گانودرما در جهان تبديل شود و خريد قهوه گانودرما را براي ما آسان و ارزان نمايد. البته محصولات سلامت محور دكتر بيز صرفا به گانودرما محدود نمي شود و محصولات ويژه اي مانند سير سياه، دمنوش لاغري، سبوس برنج قهوه اي و دمنوش كبد چرب نيز توسط اين شركت توليد مي گردد.

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-original/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۷:۳۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)