خرید عمده دمنوش سحر خرید عمده دمنوش سحر .

خرید عمده دمنوش سحر

توضیحات در مورد گیاه سیر

توضیحات در مورد گیاه سیر

با خواندن کامل این مقاله با مشخصات و خواص گیاه سیر و البته سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری به طور کامل آشنا خواهید شد.یکی از جذاب ترین ، خوشمزه ترین و در عین حال متناقض ترین مواد غذایی در جهان سیر است.سیر با خواص آنتی بیوتیکی ، ضد قارچی و ضد ویروسی برای سیستم ایمنی بدن شما بسیار عالی است. سیر خام می تواند برای بعضی از افراد کمی قوی باشد ، با این وجود می توان آن را در عسل فرآوری نشده خام غوطه ور کرد و یک ماده مقوی ایمنی حتی قوی تر ایجاد کرد.می توانید خمیر عسل سیر حاصل را به عنوان نوشیدنی به آب اضافه کنید یا به راحتی یک قاشق چای خوری صبح و شب بخورید تا بهترین فواید را داشته باشید.این گیاه بومی آسیای میانه است اما به صورت وحشی در ایتالیا و جنوب فرانسه رشد می کند و یک ماده کلاسیک در بسیاری از غذاهای ملی است. پیازها دارای رایحه ای شبیه پیاز و طعمی تند هستند و معمولاً به صورت خام خورده نمی شوند.


سیر سیاه و همه چیز در این مورد


سیر سیاه چیست؟

چگونه سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری به چیزی متفاوت تبدیل می شود؟ وقتی پیازها هفته ها در دمای پایین و در یک محیط مرطوب نگه داشته می شوند ، آنزیم هایی که به سیر تازه شدت می دهند تجزیه می شوند. این شرایط همچنین واکنش میلارد را تسهیل می کند ، فرآیند شیمیایی که باعث تولید ترکیبات طعم دهنده وحشی جدید می شود و مسئول طعم عمیق گوشت شور و پیاز سرخ شده هستند.

سیر سیاه تخمیر شده یکی از غذاهای لذیذ آشپزی است که قرن ها به خصوص در هند و سایر کشورهای آسیایی مانند تایلند ، کره جنوبی و ژاپن از آن لذت می برده اند. این ماده به طور سنتی با پیر شدن پیازهای کامل سیر تازه در رطوبت و درجه حرارت بالا تولید می شود ، فرایندی که یک رنگ سیاه عمیق ایجاد می کند و همچنین یک بافت نرم و ژله مانند و طعم شربت شیرین ایجاد می کند. روند پیری همچنین pH را از حدود ۶٫۰ در سیر خام به کمتر از ۳٫۸ در سیر سیاه پیر که به طور طبیعی ماندگاری بیشتری دارد ، کاهش می دهد. در غرب ، سیر سیاه پیر به عنوان یک غذای کاربردی جذاب که توسط آشپزهای حرفه ای برای طعم دادن به طیف وسیعی از غذاهای شور مورد استفاده قرار می گیرد ، رواج یافته است.

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۵:۳۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)