خرید عمده دمنوش سحر خرید عمده دمنوش سحر .

خرید عمده دمنوش سحر

قهوه گانودرما لاته


آشنایی با قهوه گانودرما لاته و فواید آن

قهوه گانودرما لاته دکتر بیز گواهینامه معتبر داخلی و بین المللی دارد. با مصرف قهوه گانودرما لاته کمبود پروتئین های ضروری در بدن جبران می شود.

آشنایی با قهوه گانودرما لاته و فواید آن

 

قهوه گانودرما لاته ترکیبی از قهوه و شیر است. در زبان ایتالیایی شیر قهوه را لاته می گویند و با خوردن آن طعمی لذیذ و خامه ای را تجربه خواهید کرد. تاثیر کافئین بر بدن با ترکیب شیر و قهوه کمتر خواهد شد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره قهوه گانودرما لاته خواهیم پرداخت تا با این محصول لذیذ بیشتر آشنا شوید.
قهوه گانودرما لاته

در این مقاله خواهیم خواند که قهوه گانودرما لاته چیست و با فواید آن آشنا خواهیم شد. قهوه لاته گانودرما دکتر بیز گواهینامه معتبر داخلی و بین المللی دارد که نشان دهنده کیفیت آن می باشد و با خیال راحت قادر به مصرف آن خواهید بود. گانودرما موجود در این شیر قهوه نوعی قارچ دارویی است که ترکیبات فعال زیادی دارد و مورد توجه افراد زیادی در دنیا می باشد. گانودرما در ایران و خاورمیانه برای اولین بار با قهوه فرآوری و توسط شرکت دکتر بیز تولید شده است و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

برای تولید این محصول اسپرسو را به شیری که داغ است و یا کمی جوشانده اند اضافه می کنند و کف حاصل از شیر را روی آن می ریزند و نسبت قهوه به شیر در این محصول یک به سه است که از اهمیت برخوردار می باشد، وجود کف رویی دلیل تفاوت آن با کاپوچینو است. با اضافه کردن قارچ گانودرما از جانب شرکت بیز به این مواد، علاوه بر لذت بردن از یک نوشیدنی خوشمزه سلامتی جسمی و روحی شما تامین خواهد شد.

تصویر ۱
فواید قهوه گانودرما لاته

بعد از اینکه آموختیم قهوه لاته گانودرما چیست باید با خواص مصرف آن آشنا شویم. اگر جزء افرادی هستید که تمایل دارند قهوه ای با مقدار پایین کافئین مصرف کنند، قهوه فوری لاته گانودرما بسیار مناسب خواهد بود. با مصرف قهوه لاته قارچ گانودرما کمبود پروتئین های ضروری در بدن جبران می شود و اگر خانمی این محصول را قبل از حاملگی مصرف کند شیر او بعد از حاملگی افزایش پیدا خواهد کرد. قهوه گانودرما لاته رفلاکس را از بین می برد و ورم معده را رفع می کند. دقت کنید که زنان باردار و شیرده نباید این محصول را مصرف کنند. قهوه لاته گانودرما برای لاغری نیز مناسب است و با افزایش سوخت و ساز موجب کاهش وزن خواهد شد. قهوه لاته گانودرما برای لاغری را خریداری کنید تا بدن را به شیوه ای سالم لاغر و به تناسب اندام دست پیدا کنید.

تصویر ۲
نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

یک بسته از قهوه ی گانودرما لاته را در فنجان بریزید و به آن آب جوش اضافه کنید. سپس آن را هم زده و از طعم خوش قهوه لذت ببرید، این امکان وجود دارد که اجازه بدهید بعد از هم زدن خنک شود و آن را با یخ میل کنید. اینگونه قهوه خامه ای تر و لذیذتر خواهد شد. هر ساشه نیمه، عمری به اندازه ۴۸-۲۴ ساعت دارد پس باید در بازه زمانی یک یا دو روزه دوره مصرف آن را تنظیم کنید تا شاهد نتایج آن باشید. مصرف این محصول به صورت پراکنده مانع از بروز نتایج آن خواهد شد. برای دریافت بهترین نتیجه در رابطه با کاهش قند بهتر است حداقل دو دوره و به صورت منظم مصرف گردد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۳:۲۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)