خرید عمده دمنوش سحر خرید عمده دمنوش سحر .

خرید عمده دمنوش سحر

قهوه موکا صبح مصرف کنیم بهتره یا شب؟/09109483228

قهوه موکا صبح مصرف کنیم بهتره یا شب؟
قطعا صبح! و به صورت ناشتا تاثیر خیلی بیشتری دارد گانودرما مخصوصا برای لاغری.

افرادی که قهوه موکا گانودرما را برای لاغری مصرف میکنند صد در صد باید هر روز صبح ناشتا قهوه موکا بخورند.

من ناشتا نمیتونم قهوه بخورم کافئین داره معده درد میگیرم!
قهوه موکا گانودرما به دلیل ترکیبات لذیذ و خوش طعم میتواند به عنوان یک صبحانه برای شما باشد! قهوه موکا گانودرما بسیار لذیذ و خوش طعم است و اصلا تلخ نیست!!

پیشنهاد میکنیم این مقاله را ب

قهوه موکا صبح مصرف کنیم بهتره یا شب؟
قطعا صبح! و به صورت ناشتا تاثیر خیلی بیشتری دارد گانودرما مخصوصا برای لاغری.

افرادی که قهوه موکا گانودرما را برای لاغری مصرف میکنند صد در صد باید هر روز صبح ناشتا قهوه موکا بخورند.

من ناشتا نمیتونم قهوه بخورم کافئین داره معده درد میگیرم!
قهوه موکا گانودرما به دلیل ترکیبات لذیذ و خوش طعم میتواند به عنوان یک صبحانه برای شما باشد! قهوه موکا گانودرما بسیار لذیذ و خوش طعم است و اصلا تلخ نیست!!

پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید: گانودرما و لاغری

توجه داشته باشید که قهوه سوپریم دکتر بیز تلخ است ولی قهوه موکا گانودرما اصلا تلخ نیست مخصوص کسانی که نمیتوانند قهوه تلخ میل کند است.

قهوه موکا گانودرما رو با چی بخورم؟
قهوه موکا گانودرما را بهتر است با چیز دیگری نخورید! بهتر است نیم ساعت قبل و بعد قهوه موکا گانودرما هیچ چیزی جز اب نخورید.

خوانید: گانودرما و لاغری

توجه داشته باشید که قهوه سوپریم دکتر بیز تلخ است ولی قهوه موکا گانودرما اصلا تلخ نیست مخصوص کسانی که نمیتوانند قهوه تلخ میل کند است.

قهوه موکا گانودرما رو با چی بخورم؟
قهوه موکا گانودرما را بهتر است با چیز دیگری نخورید! بهتر است نیم ساعت قبل و بعد قهوه موکا گانودرما هیچ چیزی جز اب نخورید.

 

گانودرما بر روی کنده درخت یا بسترهای متشکل از براده های چوب رشد می کند. گانودرمای خشک شده کاملاً سخت می باشد و مولکول­ های دارویی در میان کیتین غیر قابل هضم قرار دارند. در نتیجه برای تولید دمنوش گانودرما، به دم کردن قارچ به مدت طولانی (طولانی‌تر از زمان مورد نیاز برای دم کردن چای های سنتی) نیاز می باشد، تا مولکولهای دارویی آزاد شده و به درون آب وارد شوند.

 

نحوه مصرف گانودرما

 

خواص دارویی گانودرما چیست؟
خواص دارویی قارچ گانودرما با قدمت ۴۰۰۰ سال به نام قارچ جاودانگی به شرح زیر می باشد:

کمک به درمان بیماری های خودایمنی
ایمنی و دفاعی بدن
ضد فشار خون
افزایش انرژی بدن
سندروم خستگی مزمن
کنترل بی خوابی و بهبود کیفی خواب
بهبود و تقویت سلامت قلب و عروق
بهبود عملکرد ریه و دستگاه تنفسی
کمک به بهبود و سلامتی کبد
کاهش قند خون
روش های مصرف گانودرما چیست؟
در زمان مصرف گانودرما برای دم کردن گانودرما، نیاز به آب و قارچ خشک و یا پودر شده می باشد. برای استخراج مولکول­های دارویی گانودرمای پودر شده بهتر است. هرگز از لوازم خانگی برای پودر کردن استفاده نکنید، چون به احتمال زیاد تیغه دستگاه خواهد شکست.

میزان مصرف گانودرما، استاندارد توصیه شده گانودرما روزانه بین ۳ تا ۵ گرم است، هرچند مصرف تا ۱۵ گرم نیز برای بیماری‌های جدی تجویز شده است. ۳ گرم قارچ حدودا معادل یک قاشق غذاخوری سرپر است. به منظور استخراج کامل مولکولهای دارویی، پودر قارچ را درون آب در حال جوش بریزید و بگذارید، تا ۲ ساعت دم بکشد و پس از صاف کردن دمنوش را صرف کنید. فرآیند دم کردن را تا جایی که نوشیدنی بدون رنگ و مزه شود می توانید ادامه دهید.

 

دم نوش گانودرما

 

با توجه به مزه تلخ این نوشیدنی می توانید ترکیبات گیاهی دیگر مانند زنجبیل یا چای سبز به دمنوش اضافه کنید یا با عسل نوشیدنی را صرف کنید.

واکنش های آلرژیک از جمله دل درد بسیار نادر است، اما ممکن است رخ دهد. برای مصرف بار اول توصیه می­شود مقدار کمی از قارچ را مصرف کنید تا از واکنش­های شدید پرهیز شود.

دمنوش را تا چند روز می توانید در یخچال نگه داری کنید. بنابراین می توانید جهت صرفه جویی در وقت، مقادیر زیاد آن را یک جا دم کرده و در یخچال نگه داری نمایید.

 

در زمان مصرف گانودرما به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است برای کسانی که مشکل معده ندارند گانودرما نیم ساعت قبل از صبحانه مصرف شود این امر جذب بدن را تضمین می کند.
افراد در طول دوره مصرف گانودرما از میزان فعالیت های بدنی خود تا حد ممکن بکاهند (باشگاه ورزشی و کار فیزیکی).
گانودرمای خالص همیشه باید با معده خالی و مکمل درمانی آن با غذا مصرف شود.
بدلیل خاصیت رقیق کنندگی خون و کاهش فشار خون، در صورت مصرف آسپرین یا هر رقیق کننده و کاهش دهنده فشار، مصرف آن *** کم کم قطع شود.
هرگز دز بالایی از گانودرما را شروع به مصرف نکنید، میزان مصرف روزانه آن باید کم کم افزایش یابد.
گانودرما را با آب جوش مخلوط کنید زیرا آنزیم ها و آنتی اکسیدان های آن نسبت به دمای بالا بهتر و تاثیرگذارتر است.
گانودرما را پس از ولرم شدن آب مصرف کنید.
در زمان مصرف گانودرما، مصرف سردیجات را به حداقل برسانید.
روزی ۷ عدد زیتون مصرف کنید.
کسانی که قند خون ندارند صبح ها ۱قاشق عسل و۷ عدد سیاهدانه مصرف کنند.
لبنیات شیر را با شیره یا دارچین و ماست و دوغ را با پونه و نعنا و گل محمدی مصرف کنید.
پنیر را حتما با گردو آن هم در شب مصرف کنید.
همه چیز را به صورت متعادل مصرف کنید.
ماهی را دارچین زده مصرف کنید.
بعضی از ورزش­ها از جمله پیاد ه روی و نرمش بعد از مصرف گانودرما حتماً انجام شود.
مصرف ویتامین c به همراه این قارچ، جذب مواد را بهتر می­کند.
می توانید گانودرما را با عسل میل کنید.
در دوران شیمی درمانی، گانودرما مصرف نشود زیرا مواد شیمی درمانی قدرت قارچ را از بین می برد و حتماً بعد از شیمی درمانی مصرف شود.

 

هر قهوه با هر طعم، خواص جداگانه داره یا نه؟ یا فقط وجود خود قارچ گانودرما دارای همه این خواصه؟
خواص گفته شده مربوط به قارچ گانودرما میباشد و در تمامی طعمها وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که با قرار گرفتن گانودرما در کنار مواد مختلف مثل قهوه، کاکائو، شیر، جینسینگ و … برخی از خواص آن پررنگ تر میشود و برای هر مشکل و یا هر بیماری، کاربرد بیشتری پیدا میکند. جهت مطالعه بیشتر: خواص گانودرما

من بعد از مصرف گانودرما احساس کردم حالم بد شده و حتی شروع به جوش زدن هم کردم، آیا این موضوع طبیعیه؟
گانودرما به عنوان یکی از قویترین سمزداهای طبیعی در جهان شناخته میشه و قطعا پروسه ی سمزدایی با برون ریزی همراه هستش که این برون ریزی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلت، تعریق، ادرار و مدفوع (به شکل اسهال در برخی افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهای خفیف خودش رو نشون میده که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و بعد از مدتی و با تداوم مصرف این نشانه ها از بین خواهد رفت. جهت مطالعه بیشتر: مرحله دوم تاثیرات گانودرما

آیا امکان مصرف گانودرمای خالص وجود دارد؟ یا اینکه می بایست حتما قهوه گانودرما را مصرف کرد؟
با وجود اینکه افرادی از مصرف گانودرمای خالص به جای فرآورده های گانودرما استفاده میکنند ولی مصرف گانودرمای خالص به هیچ وجه توصیه نمیشود.دلیل اول اینکه مصرف گانودرما به صورت پودر شده و یا جوشانده شده در آب باعث تولید سم در بدن و آسیب رساندن به اعضای مختلف بدن محصوصا کبد میشود؛ دلیل دوم اینکه گانودرما گونه های فراوانی دارد که ارزشمندترین و پر خاصیت ترین گونه ی آن، گونه ی گانودرما لوسیدوم میباشد که بسیار کمیاب و گران قیمت بوده و در حال حاضر در ایران، کمپانی دکتر بیز اولین و تنها دارنده ی مجوز رسمی واردات و فرآوری گانودرما لوسیدوم بوده و این گونه ی قارچ انحصارا متعلق به کمپانی دکتر بیز میباشد و سایر برندها و قارچهای موجود در بازار فاقد اعتبار میباشند؛ دلیل سوم اینکه بهترین حالت مصرف گانودرما، حالت فرآوری شده ی آن میباشد که در حال حاضر در جهان بهترین ماده ی مکمل گانودرما لوسیدوم، قهوه بوده که علاوه بر اضافه کردن خواص جدید به آن باعث افزایش جذب و تاثیرگذاری گانودرما در بدن نیز میشود. جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

میتوان قارچ گانودرما را به صورت جداگانه تهیه کرد و به صورت خانگی با قهوه ترکیب کرد و نوشید؟
قارچ گانودرما یک گیاه به شدت واکنش پذیر و حساس بوده و کوچکترین اشتباهی در ترکیب آن با مواد دیگر نه تنها برایمان هیچ خاصیتی نخواهد داشت بلکه میتواند منجر به وارد شدن صدمات بسیار جدی به بدن شود؛ از طرفی ترکیب گانودرما با مواد مختلف نیاز به داشتن دانش کامل آزمایشگاهی و آگاهی کامل از قارچ گانودرماست به همین دلیل است که امروزه فقط دو کمپانی در دنیا موفق یه تولید و فرآوری گانودرما با قهوه شده اند. جهت مطالعه بیشتر: قارچ گانودرما در ایران

آیا گانودرما باعث درمان صد در صد میشود؟
گانودرما یک قارچ منحصر به فرد با خواص فراوان بوده که امروزه در دنیا کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی از جمله سلامتی، زیبایی، تغذیه، ورزش و … پیدا کرده است اما خوب است بدانیم که گانودرما بیشتر از اینکه یک دارو باشد، یک مکمل بسیار ویژه و کاربردی خواهد بود که میتواند تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد و بهتر است که بگوییم گانودرما یک پیشگیری کننده ی فوق العاده است که مانع از ابتلای ما به خیلی از مشکلات و بیماری ها میشود و همچنین کمک بسیار زیادی به بهبود و درمان بیماریهایی که به آنها مبتلا هستیم میکند. جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

گانودرما را برای چه مدتی باید مصرف کرد؟
مدت زمان مصرف گانودرما وابسته به عواملی مثل علت مصرف گانودرما، نوع بیماری و فرد مصرف کننده میباشد و به عنوان مثال تاثیر آن بر روی بدن کسی که ورزش میکند و رژیم غذایی خود را هم رعایت میکند بسیار سریعتر از کسی خواهد بود که این کارها را نمیکند و یا علائم اثر بخشی گانودرما در فردی که بیماری اش خفیف تر باشد زودتر خود را نشان میدهد به نسبت کسی که بیماری در بدنش پیشرفت کرده باشد اما به صورت کلی حداقل مدت زمان مصرف گانودرما ۴ الی ۶ ماه میباشد که دقیقتر آن توسط مشاورین مجرب Ganuderma.ir و پس از بررسی شرایط و وضعیت مصرف کنندگان به آنها گفته خواهد شد. جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانودرما را به چه مقدار باید مصرف کرد؟
میزان مصرف گانودرما بستگی به نوع بیماری و یا دلیل مصرف گانودرما دارد که توسط مشاوران و متخصصان این حوزه باید مشخص شود اما مقدار مجاز مصرف گانودرما برای هر فرد به صورت روزانه ۵گرم میباشد و با توجه به اینکه بسته های قهوه گانودرما دکتر بیز به صورت ساشه ای فرآوری شده اند، در هر ساشه به مقدار ۲گرم پودر قارچ گانودرما وجود دارد که در نتیجه مصرف بیش از ۲ساشه آن در طول یک روز به هیچ وجه توصیه نمیگردد. جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

 

بهترین زمان خوردن قهوه گانودرما


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۴:۳۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)