خرید عمده دمنوش سحر خرید عمده دمنوش سحر .

خرید عمده دمنوش سحر

قهوه گانودرما برای لک و پیس/09109483228

علل لک و پیس
در حال حاضر دلیل اصلی پیسی ناشناخته است. اما نظریه های متفاوتی مطرح شده اند. یک نظریه این است که افراد پادتنهایی تولید می‌کنند که ملانوسیت‌های بدن ( سلول‌هایی که در پوست رنگدانه تولید می‌کنند .) خودشان را تخریب می‌کنند. نظریه دیگری هم وجود دارد وآن این است که طی یک رخداد منفرد از قبیل فشار روحی ،استرس عاطفی یا آفتاب سوختگی موجب بروز پیسی می شود . اما از نظر علمی ثابت نشده‌است.

علائم بیماری پیسی
علامت بارز پیسی به وجود آمدن لکه های کوچک و گاهی بزرگ سفید روی پوست است . و پزشک در معاینه بالینی متوجه وجود این بیماری در فرد می شود. حتی خود شخص نیز با دیدن این لک ها می تواند متوجه وجود بیماری ویتیلیگو شود. بیماری لک و پیس اغلب با از دست دادن سریع رنگدانه در یک ناحیه آغاز می‌شود . و معمولا به مدت طولانی بدون تغییر باقی می‌ماند. در مراحل بعد از دست دادن رنگدانه ممکن است مجدد آغاز شود و دوباره متوقف شود. چرخه از دست رفتن رنگدانه و ثبات ممکن است به طور نامحدود ادامه داشته باشد.

آیا پیسی نیاز به درمان دارد ؟
پیسی (ویتیلیگو – برص ـ لک و پیس) نه مسری است و نه کشنده. بنابراین بیماری ای نیست که سلامت جسمی فرد مبتلا را به خطر بیاندازد . اما به لحاظ اجتماعی و مراودات روزانه و همچنین مشکلاتی که از نظر زیبایی برای افراد ایجاد می کند ، بهتر است درمان شود. قبل از اینکه به نقش گانودرما در درمان ویتیلیگو اشاره کنیم . لازم است توجه داشت که برای بهبودی کامل بیماری های خود ایمنی از جمله پیسی باید فشار های عصبی و استرس را کنترل کرد . چرا که تنشهای عصبی ، استرس و اضطراب میتوانند بیماری را تشدید کرده و دوره های درمانی را بی اثر کنند.

درمان پیسی با گانودرما
گانودرما حاوی حدود ۴۲۲ ترکیبات فعال زیستی مختلف است. که هر یک خواص منحصر به فرد و ارزشمندی دارد و میتواند در کنترل و درمان پیسی بسیار موثر باشد .
گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی ،موجب تعادل در بدن میشود . در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل می شود . و به مرور زمان کاهش پیدا می کند و همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود.

همچنین گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان باعث بازسازی و ترمیم سلولها، بافتها و اعضای بدن می شود . در نتیجه بافتهای پوستی آسیب دیده در اثر بیماری پیسی با ادامه ی مصرف گانودرما بازسازی و ترمیم شده و به مرور زمان باعث بهبود بافتهای پوستی میشود.
همچنین با کاهش استرس و افزایش نشاط موجب کاهش قابل توجه فشارهای عصبی میشود که این موضوع به مقدار بسیار زیادی مانع از ایجاد حملات بعدی در بیمار و پیشگیری محسوس بیماری پیسی می شود.

نحوه مصرف گانودرما برای درمان پیسی :
برای درمان پیسی ، مصرف هم به شکل خوراکی و هم به شکل ماسک باید صورت پذیرد .

 

نکات مراقبتی و رژیم غذایی ویتیلیگو در فصل تابستان
از مصرف ذرت(بلال) و مشتقاتش پرهیز کنید. بخصوص اگر با عارضه کوپنر یا پیشرفت مواجه هستید.
بعد از صرف بستنی و بعد از استحمام یا شنا و ورزش و نیز با شکم خالی از نوشیدن آب یخ پرهیز کنید.
در هنگام خروج از منزل حتما از ضد آفتاب مناسب با عیار حفاظتی بالا برای محل های مبتلا در معرض تابش نور آفتاب استفاده کنید.
از مصرف غذاهای دیرهضم و سنگین و از پرخوری پرهیز کنید.(بخصوص شب)
ناشتا یک یا دو عدد سیب میل کنید. نیم ساعت بعد آز آن میتوانید صبحانه میل کنید.(چای شیرین ممنوع)
خورشت کرفس و ماش، بورانی اسفناج، خربزه، طالبی، آب هویج، قارچ مصرفش در این فصل برای مبتلایان سودمند هست.
منبع :انجمن ویتیلیگو ایران،بخش دستورات عمومی، برگرفته از طب سنتی – لک و پیس

 

 

قهوه گانودرما برای لک و پیس


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۸:۱۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)