خرید عمده دمنوش سحر خرید عمده دمنوش سحر .

خرید عمده دمنوش سحر

ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

به هنگام راه رفتن با این ژل ها به هیچ عنوان احساس بدی نخواهید داشت.
راه رفتن با ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید در مسافت های طولانی و حتی ورزش نیز از این پدهای افزایش قد استفاده کرد.
هیچ گونه عوارضی برای ستون فقرات و پاها ندارد.
به کاهش دردهای عضلانی بسیار کمک می نماید.
با کم و زیاد کردن لایه های ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال، می توان ارتفاع کفش را تنظیم کرد.
در انواع مراسم ها و مهمانی ها نیز می توان از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال استفاده کرد.
در انواع کفش های کتانی و سایر کفش های طبی می توان از آن استفاده کرد.

تصویر۳
افزایش اعتماد به نفس با ژل بیتال

قد بلند یکی از عناصر بسیار مهم در زیبایی انسان ها است که می تواند باعث افزایش قد شده و اعتماد به نفس را بسیار افزایش دهد. در واقع شما می توانید با استفاده از ژل افزایش قد بیتال، به راحتی قد خود را افزایش داده و با قدی بلند و زیبا در مهمانی ها، مراسمات و اجتماع ظاهر شوید. همه افرادی که از ژل طبی افزایش قد betall اصل استفاده کرده اند، حس رضایتمندی بهتری داشته و باعث می شود تا این دسته از افراد، حتی در زندگی خود نیز شادتر بوده و زندگی بهتری داشته باشند.

 

اگر به دنبال راه ساده ای برای افزایش قد خود هستید از کفی ژله ای افزایش قد استفاده کنید. کفی ژله ای افزایش قد از جنس سیلیکون ساخته شده و از پای شما حفاظت می

آشنایی با ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

 

یکی از راههای افزایش قد استفاده از کفی ژله ای افزایش قد است. شاید تا به حال نام ژل سیلیکونی افزایش قد را نشنیده باشید، این ژل سیلیکونی چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر کوتاه بودن قدتان برای شما آزاردهنده است ما به شما خرید ژل سیلیکونی افزایش قد را توصیه می کنیم. ژل افزایش قد سیلیکونی یک محصول بهداشتی از جنس سیلیکون است که به عنوان لژ و پاشنۀ کفش عمل می کند و به شما اجازه می دهد تا قد خود را تا حد دلخواه بیشتر کنید. اگر می خواهید درباره این محصول بیشتر بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

تصویر۱

ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

برای بسیاری از افراد کوتاه بودن قد آزاردهنده و ناراحت کننده است. به خصوص زمانی که به دلیل قد کوتاه توسط دیگران تمسخر می شوند. این افراد معمولا برای رفع این مشکل اقدامات متفاوتی انجام می دهند. به عنوان مثال از تزریق هورمون کمک می گیرند، جراحی های افزایش قد دردناک انجام می دهند یا به طور دائمی از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند. اما این راهها معایب خودشان را دارند. هورمون رشد قد برای یک فرد بالغ که استخوان هایش شکل گرفته کاملا بی اثر است، جراحی افزایش قد ، طولانی و دردناک است و عوارض زیادی دارد و پس از تحمل همۀ این سختی ها فقط دو تا سه سانتی متر به قد فرد اضافه می کند. افزایش قد به کمک کفش های پاشنه بلند نیز یک مشکل آزاردهندۀ همیشگی است. پاشنۀ بلند مانع از حرکت آزاد می شود و استفاده طولانی آن در محل کار و محل تحصیل عوارض شدیدی برای بدن دارد. علاوه بر این کفش پاشنه دار برای خانمها قابل استفاده است اما آقایان نمی توانند از این روش استفاده کنند.راه حل این مشکل کجاست؟ شما می توانید با خرید ژل سیلیکونی افزایش قد این مشکل را رفع کنید.

 

کفی ژله ای افزایش قد چیست؟

یکی از محصولات شناخته شده که امروز در بازار می توانید ببینید، کفی ژله ای افزایش قد است. این کفی که به آن ژل افزایش قد نیز گفته می شود محصولی تشکیل شده از چند پد نرم سیلیکونی است که می تواند روی یکدیگر سوار شود. این ژل نرم سیلیکونی به شما کمک می کند که قدتان را به اندازۀ دلخواه بالا ببرید.

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

اگر می خواهید کفی ژله ای افزایش قد را تهیه کنید ، باید به داروخانه ها ، مراکز مجاز پخش و نمایندگی های این محصول سر بزنید. قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی بسیار مناسب است و شما کافی است با پرداخت یک مبلغ جزئی ، این محصول را از فروشگاه ژل افزایش قد سیلیکونی تهیه کنید. با خرید یک بسته از این محصول بدون هیچ دردسر و ناراحتی قد خود را بین یک تا ده سانتی متر به انتخاب خودتان بلندتر کنید. نیازی نیست که برای هر کفش خود یک بسته کفی ژله ای افزایش قد بخرید. شما می توانید همان کفی را به سادگی در کفش های دیگرتان استفاده کنید و بدون اینکه دیگران از وجود آن مطلع شوند به سادگی قد خود را ارتقا دهید. ضمنا دیگر مشکلات ناشی از کفش های پاشنه دار را نخواهید داشت. به سادگی راه بروید، بدوید و در طول روز به فعالیت بپردازید.

تصویر۳

ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

بدون شک محصولی که تا این اندازه مورد استقبال قرار می گیرد باید ویژگیهای خاصی داشته باشد که توجه مصرف کنندگان را جلب کند، ما به شما برخی از این ویژگی ها را خواهیم گفت:

کفی ژله ای افزایش قد محصولی راحت و نرم است و هیچ فشاری به پا وارد نمی کند.
در کلیۀ کفشهای پشت بسته قابل استفاده است .
این پاشنۀ مخصوص به هیچ وجه از بیرون قابل دیدن نیست بنابراین برای خانمها و آقایان به سادگی قابل استفاده است.
راه رفتن با آن بسیار آسان است و به پا هیچ فشاری وارد نمی کند.
هر زمان که بخواهید قابل تنظیم است. اگر حس کردید که لازم است قد بلندتری داشته باشید کافی است به کفی هر کفش یک پد مخصوص ژله ای اضافه کنید یا اگر مایل بودید قد خود را کاهش دهید به سادگی از هر طرف یک پد کم کنید.
طرز استفاده و نگهداری

استفاده از این کفی ژله ای افزایش قد بسیار ساده و کم هزینه است در هر بسته از این محصول ده پد کفی ژله ای افزایش قد وجود دارد. یعنی برای هر پا شما پنج پد خواهید داشت که می توانید با توجه به نیاز خودتان و میزان بلندی پاشنۀ مد نظرتان آن ها را تنظیم کنید . برای این کار باید بزرگترین لایۀ داخل بسته را در کف بگذارید و پدهای کوچکتر را براساس نیازتان روی آن قرار دهید.یعنی از کوچک به بزرگ باید مرتبش کنید. هر پد قد شما را تا یک سانتی متر بلندتر می کند پس برای پنج سانتی متر بلند شدن باید از هر پنج پد برای کفشتان استفاده کنید. دقت کنید که این محصول برای کفش هایی قابل استفاده است که پشت بسته باشند و بنابراین در صندل ها کاربرد ندارد. به سبب رنگ شفاف محصول، تشخیص آن سخت است. همچنین طراحی خاص آن مانع از ایجاد درد و فشار به کمر و پاها می شود.

 

 

اطلاعات نوشته


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۸:۲۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)