خرید عمده دمنوش سحر خرید عمده دمنوش سحر .

خرید عمده دمنوش سحر

آشنایی با چای سبز

نحوه و زمان مصرف :

یک تی بگ را در فنجان آبجوش قرار داده و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید، روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

چای لاغری دکتر سینا تولید شده در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، محصولی گیاهی و سلامت محور و تنها فرآورده دارویی دارای مجوز تولید از وزارت بهداشت با عنوان «چای لاغری» در ایران می باشد. با مصرف یک ماهه این چای بطور طبیعی و بدون عوارض جانبی ۳ تا ۵ کیلو گرم از وزن خود خواهید کاست. میزان کاهش وزن وابسته به حجم بافت چربی در بدن می باشد.

 

موارد منع مصرف :

– در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد.
– درصورت حساسیت به کافئین با دستور پزشک استفاده شود.
– بیماران دارای مشکلات قلبی ، عروقی ، کلیوی ، دستگاه گوارش و افراد دچار بیخوابی و اضطراب این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف کنید.

خواص مختلف چای سبز دکتر سینا چیست؟

 

امروزه مصرف نوشیدنی عصاره ی چای سبز فقط به کشور های آسیای شرقی و کشور چین محدود نمی شود بلکه این نوشیدنی پر خاصیت در تمامی کشور های جهان محبوب و پرطرفدار می باشد، محصولات چای سبز دکتر سینا یکی از برند های تولید کننده و عرضه کننده ی چای سبز با کیفیت ایرانی است که در این مطلب به بررسی خواص محصولات چای سبز این شرکت معتبر و قیمت چای لاغری دکتر سینا می پردازیم پس اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات چای سبز دکتر سینا هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.


آشنایی با چای سبز

در حقیقت چای سبز از جوانه های کاملیا سیننسیس تهیه می شود؛ همان طور که از نام این گونه ی چای مشخص است اصلی ترین تفاوت میان چای سبز و چای سیاه در رنگ این دو گونه ی چای می باشد، در واقع جوانه ها و برگ های گیاه کاملیا سیننسیس پیش از آنکه فرایند تخمیر و اکسید شدن در آنها شروع شود از مزارع تولید این گیاه برداشت می شوند و به همین دلیل کلروفیل موجود در برگ ها که عامل سبز رنگ دیده شدن گیاهان می باشد هنوز در آنها حفظ شده است و این دلیل سبز بودن این گونه ی چای در مقایسه با چای سیاه و انواع دیگر چای ها می باشد؛ این محصول ابتدا فقط در کشور چین مصرف می شد و پس از آن به کشور های دیگر آسیای شرقی راه پیدا کرد، امروزه چای سبز در سر تا سر جهان مصرف می شود و یک نوشیدنی محبوب و پر خاصیت است.

 

نوشیدنی چای سبز این روزها به عنان یک روش درمانی برای کاهش وزن و تناسب اندام مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از بهترین و معتبرترین برندهایی که در این زمینه توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید چای دکتر سینا می باشد. محصول چای لاغری دکتر سینا توانسته با توجه به کیفیت بالایی که در تولیدات خود دارد و همچنین با قدرت فوق العاده بالایی که در اثر بخشی برای کاهش وزن دارد جایگاه ویژه ای را رد میان مشتریان بیابد.

شما برای تهیه محصول دمنوش لاغری دکتر سینا می توانید به یکی از روش های زیر همین الان سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید :

برای خرید چای لاغری دکتر سینا در قالب یک بسته می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای تهیه چای لاغری دکتر سینا اصل در قالب یک پکیج سه ماهه سه بسته ای می توانید بروی دکمه یر کلیک نمایید :

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%a7/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۴۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)